Halky Skrevet 15. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2015 Det dukket opp ett noe snodig problem her hos meg i går som jeg ikke har vært borti før med Windows Update.. Sjekket innom Windows Update i går kveld og da så jeg det var noen oppdateringer der, som dere kan se her: (Det var noen flere men har skjult disse) Men etter og ha valgt de jeg ville installere så dukket det jeg vil kalle ett lite problem opp: Uansett hva jeg prøver på så vil ikke disse oppdateringene la seg installere... Selv om mange av dem har status som viktige oppdateringer. Derfor valgte jeg også å skjule dem så dem slapp og dukke opp igjen på listen ved senere anledninger. Tok bare frem de seks som dere ser på bildene for og prøve igjen idag uten hell. Så det jeg lurer på om det er noen andre her inne som har vært borti lignende problemer før med Windows Update? Kjører forresten Windows 8.1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2015 Prøv å last ned oppdateringene manuelt og installer.. Evt kan du prøve å stoppe Win update-servicen, rename SoftwareDistribution under C:\Windows til ex SoftwareDistribution_old, start services og prøv Win update igjen. Lenke til kommentar
eppis Skrevet 7. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2015 Prøv å se etter oppdateringer en gang til. Du kan også se om du finner feil i logg filen til Windows Update som du finner her: C:\Windows\WindowsUpdate.log Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå