Anonym0123 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg har begynt å holde litt på med en... Og tror ting snart kommer til å skje.. Er det normalt å vite hvor mange vi har ligget med før? Jeg er sykt nysgjerrig på dette, og vet ikke om han har gjort det før, men tror det. Jeg har også en veldig fin ring fra eksen. Er det normalt å gå med denne? Har komt over eksen, men elsker ringen.. Men føler det blir litt feil når jeg holder på med han andre samtidig som jeg vil se litt fin ut Lenke til kommentar
Zash Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Hvorfor er du nysgjerrig på det? Og vil du egentlig vite det? Så lenge du ikke sier at ringen er fra eksen, så ser jeg ikke på det som noe problem. Går du derimot og skryter over at eksen kjøpte deg en fin ring, så hadde jeg blitt litt irritert... 1 Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Hvis dere føler dere komfortable med å fortelle den andre om hvor mange dere har vært med, så gjør det, men spiller det noen rolle? Han er med deg fordi han liker deg, og du trenger ikke tenke på andre han har vært med før. Det er ikke værre enn at du spør han litt forsiktig og ser hvordan han reagerer Du trenger jo ikke si noe om at du fikk ringen av eksen din, si du fikk den av foreldre/en venn eller noe om han skulle spørre. Lenke til kommentar
Anonym0123 Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 Vet ikke hvorfor jeg er nysgjerrig.. Har alltid vært sånn så liker å vite ting, men tror kanskje ikke det er best for oss å fortelle det mtp sjalusi videre osv.. Men det er ikke lenge jeg har vært singel, og har på en måte lyst å være det litt lenger... Men føler han vil ha mer enn å bare holde på, mens jeg elsker å holde på med han, men føler jeg trenger litt av det singel livet også.. Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Det lureste her tror jeg er om dere tar en liten prat om hva dere ønsker med det dere holder på med, så det ikke blir sånn at den ene føler mer enn den andre, og den andre holder litt igjen. Ta en prat, så løser det seg. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Hvorfor vil du ha singellivet? Eneste grunnen jeg kan se for meg er for å knulle rundt. Ikke at det er noe galt. Men singellivet er oppskrytt. Jeg er I et forhold og har vært det lenge. Men jeg gjør som jeg vil hele tiden. Fordi jeg har en kjæreste som liker å gjøre det samme som meg. De gangene jeg skal gjøre noe hun ikke vil, så gjør hin noe annet. Om han du driver på med er sånn at du ikke kan ha det sånn. Så er han ikke den rette for deg. Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Om det er normalt å vite er vel egentlig litt opp til deg og hva du føler. Hvis du ønsker å vite det fordi det betyr noe for deg, så er det god nok grunn til å spørre. Det er værre hvis det betyr noe for deg og at det kommer ut når dere er lengre på vei og at dette påvirker forholdet deres.Om du syns ringen er fin og vil gå med den, så gjør det. Det trenger ikke bety noe. Som du selv sier - du har kommet over eksen din. Men om den du holder på med reagerer på det, så blir det opp til deg om hva du gjør med det. Det må dere på en måte finne ut av selv. Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg har begynt å holde litt på med en... Og tror ting snart kommer til å skje.. Er det normalt å vite hvor mange vi har ligget med før? Jeg er sykt nysgjerrig på dette, og vet ikke om han har gjort det før, men tror det. Jeg har også en veldig fin ring fra eksen. Er det normalt å gå med denne? Har komt over eksen, men elsker ringen.. Men føler det blir litt feil når jeg holder på med han andre samtidig som jeg vil se litt fin ut Tja, jeg vil påstå det er normalt å vite hvor mange partneren har vært med tidligere.. men det varierer nok fra person til person. Selv er jeg en rimelig sjalu person og bør derfor ikke vite så mye om fortiden til de jeg er sammen med. Som regel er det jenta som spør meg (derfor tror jeg det er normalt), men om de ikke spør meg, så spør sikkert jeg.. Føler meg litt misunnelig på folk som faktisk klarer å ikke tenke på at h*n har vært med andre tidligere.. eller rett og slett ikke interesserer seg i dette. Når det gjelder ringen så ville jeg egentlig bare holdt kjeft om det, men på den andre siden, så kan det faktisk være lurt å fortelle det.. bare sånn.. for sikkerhetens skyld, om det for eksempel skulle komme frem ved en senere anledning. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Jeg har begynt å holde litt på med en... Og tror ting snart kommer til å skje.. Er det normalt å vite hvor mange vi har ligget med før? Jeg er sykt nysgjerrig på dette, og vet ikke om han har gjort det før, men tror det. Jeg har også en veldig fin ring fra eksen. Er det normalt å gå med denne? Har komt over eksen, men elsker ringen.. Men føler det blir litt feil når jeg holder på med han andre samtidig som jeg vil se litt fin ut Tja, jeg vil påstå det er normalt å vite hvor mange partneren har vært med tidligere.. men det varierer nok fra person til person. Selv er jeg en rimelig sjalu person og bør derfor ikke vite så mye om fortiden til de jeg er sammen med. Som regel er det jenta som spør meg (derfor tror jeg det er normalt), men om de ikke spør meg, så spør sikkert jeg.. Som et motsvar kan jeg si at jeg ikke synes det er normalt. Jeg ville aldri spurt selv, og har svært sjelden fått spørsmålet, og er ukomfortabel med å skulle svare ærlig på det. Det spiller da ingen rolle, og det vil ikke komme noe godt utav det. Endret 16. februar 2015 av afterall 1 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Som et motsvar kan jeg si at jeg ikke synes det er normalt. Jeg ville aldri spurt selv, og har svært sjelden fått spørsmålet, og er ukomfortabel med å skulle svare ærlig på det. Det spiller da ingen rolle, og det vil ikke komme noe godt utav det. Ja, det varierer nok sikkert.. men fra min erfaring virker det som jenter er veldig nysgjerrige på akkurat dette. Endret 20. februar 2015 av Tvillingsjel Sitatpyramide Lenke til kommentar
Anonym0123 Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2015 Ja.. Men nå virker det som han jeg holder på med ikke har gjort noe med noen før. Han er en veldig bra fyr, som vil ha noe serriøst med jenta før han driver på. Men hvordan kan jeg hinte til at jeg vil ligge med han? Føler det ofte er gutten som pleier å ta intiativ, men virker som han ikke helt tørr å ta intiativ siden vi ikke har "kommet så langt" enda. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Ja.. Men nå virker det som han jeg holder på med ikke har gjort noe med noen før. Han er en veldig bra fyr, som vil ha noe serriøst med jenta før han driver på. Men hvordan kan jeg hinte til at jeg vil ligge med han? Føler det ofte er gutten som pleier å ta intiativ, men virker som han ikke helt tørr å ta intiativ siden vi ikke har "kommet så langt" enda. Først susser dere litt, og så tar du han på tissen... Skal ikke mer til! Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Faktisk så enkelt som "Zash" er sier over her. Når dere ligger og kliner er det bare å tafse litt.. hint frem at du vil at buksen hans skal av. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Faktisk så enkelt som "Zash" er sier over her. Når dere ligger og kliner er det bare å tafse litt.. hint frem at du vil at buksen hans skal av. Eller bedre; Ta den av han sjøl! Lite som er diggere enn jenter som vet hva de vil ha!! Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Merkelig hvordan flere på forumet har vært i lange forhold før, samtidig som de ikke vet noe om kjærlighetslivet når de skal inn i et nytt forhold. Snodig. Kan kanskje vente til forholdet blir seriøst før du tar en avgjørelse med ringen, men tenk hvordan det kan bli etter hvert. Hvis du etter hvert blir forlovet med fyren, skal han da tre på ringen ved siden av den dyre ringen fra eksen din? Og en forlovelse kan komme ganske uventet, så du får ikke sjanse til å forberede deg. Vil jo si det ville vært nokså skammelig hvis du skulle gått med ringene fra både eksen og forloveden/mannen, og kanskje ringen hans til og med viste seg å være billigere enn ringen fra eksen... Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Vedrørende tidligere forhold, så har jeg og samboeren lagt alle kortene på bordet. Det gjør ting veldig mye enklere, og vi slipper følelsen av at den andre skjuler noe. Alle kommer inn i et forhold med noe bagasje, og jeg vet i alle fall at jeg setter pris på å vite hva han "bærer" på. Endret 18. februar 2015 av Turtledove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå