Kjetil Lura Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Som jeg sa, formatere måtte vi gjøre før win xp kom, i dag er det bare tull. Ts: Skal du formater, bytt ut snurre disken med en ssd. Har gjort det med mor sin laptopp fra 2008, og nei aldri blitt formatert. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg er helt enig. Det er bare ikke alltid like lett for en uerfaren bruker å gjøre dette Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 En plass må man da lære Å Bytte disk er jo absolutt første steg Lenke til kommentar
Strato Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Men man prøver hvertfall å formatere før man konkluderer at disken er ødelagt Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Men man prøver hvertfall å formatere før man konkluderer at disken er ødelagt Tja, S.M.A.R.T status + en ytelsetest vil trolig kunne avdekke eventuelle mangler på en disk, CRC feil og andre ting som dukker opp ved en dypere analyse ved bruk av verktøyene fra produsenten er også et steg man kan ta om man mistenker HD for å være problemet bak treghetene. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg ville fremdeles ha prøvd med en formatering før jeg kjøpte ny disk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå