johncl Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Heissan. Jeg vurderer å bygge meg en HTPC og lurer i den sammenheng på hvordan TV-utgangen er på disse grafikk-brikkene som ligger på Shuttle hovedkortene. Da spesielt SK41G som MPX har på tilbud nå. Jeg har tenkt å spille av film (både DVD og annet) samt se bilder (fotoalbum) og er dermed litt kresen på kvaliteten. På DVD bør bildet være noenlunde i nærheten av hva en stasjonær DVD-spiller ville klart. Den vil ikke bli brukt til noe spilling (til det har jeg en dedikert PC med masse hestekrefter i), så jeg tror skjermkortet forøvrig skulle være bra nok. Jeg skal også kunne ta opp video med HTPC'en og tenker jeg kjøper meg et eget kort med en tuner (leste en test om et bra WinTV kort som ikke kostet mer enn 500 kr eller noe sånt). Håper på gode tips! Mvh, JC Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 TV-utgangen er ikke så helt fantastisk, men stort sett like bra som på et hvilket som helst AGP skjermkort med tv-utgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå