Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bifile jenter og deres syn på menn med feminine trekk

Anbefalte innlegg

Noe jeg har grublet litt på, er om bifile jenter liker menn med feminine trekk mer enn heterofile jenter?

Hva jeg mener.

Dette er et maskulin mann:

viggo_mortensen_desktop_2588x3600_wallpa

En mann med mer feminine trekk:

Leonardo_DiCaprio.jpg

Nå tenker jeg ikke spesielt på "superhotte" superstjerner - det er ment illustrativt.

Jeg aner ikke om det er en sammenheng mellom det at jenter er bifile, og preferanser ang. graden av maskulinitet/feminintet hos mannen. Så jeg spør. :)

Anonymous poster hash: 8ffc2...17a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes begge på de bildene framstår maskuline jeg. Men liker best vanlig feminine kvinner og vanlig maskuline menn, hvis jeg skal forsøke å tenke etter, og hva som er vanlig blir litt vanskelig å si, men sålenge det ikke er store avvik. Det blir veldig forenklet, det er veldig mye annet som spiller inn..

Lenke til kommentar

Ja, det er sikkert veldig individuelt. :)

Ang. feminine menn, så tenker jeg bare på mer "runde" trekk i ansiktet, ser mer "snill" ut etc. Altså ikke at mannen er spesielt "femi", men noe som gjelder alle menn i større eller mindre grad. Nei, dette var vanskelig å forklare egentlig. :)

Kvinner har jo ofte "mykere" trekk i ansiktet enn menn. Litt mer "buet". Øyenbryn f.eks, de er ofte mer runde hos kvinner.

Nei, jeg mangler begreper her.

Men ja, det er sikkert individuelt.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte vel også på psykiske ja. Det er på en måte mer feminint med omsorg i stedet for beskyttelse f.eks.

Men brukte det fysisk som eksempel. ;)

Gener/miljø tenkte jeg ikke noe på; jeg tenkte mer på hvordan en person fremstår her og nå. Altså det er irrelevant hvorfor personer er slik og slik.

Lenke til kommentar

Tror ikke det har noe med legningen å gjøre. Personlig liker jeg maskuline menn best, og feminime jenter

Dette tror jeg er ganske naturlig for begge kjønn.

Standarden er jo: Menn er sexy for sin maskulinitet

Damer er sexy for sin femininitet.

Spiller ikke noen rolle hvilken av dem eller om du liker begge, du tenner på de samme featurene kan du si....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Tror ikke det har noe med legningen å gjøre. Personlig liker jeg maskuline menn best, og feminime jenter

Dette tror jeg er ganske naturlig for begge kjønn.

Standarden er jo: Menn er sexy for sin maskulinitet

Damer er sexy for sin femininitet.

Spiller ikke noen rolle hvilken av dem eller om du liker begge, du tenner på de samme featurene kan du si....

Ja sant, derfor jeg sa at jeg ikke tror det har noe med legning å gjøre:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...