Janzen Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=gjfh0pkqNOI&feature=youtu.be Etter at jeg skaffet meg ett GTX980 så har skjermen flimret.Dette var ikke ett problem med amd 7970. Jeg har avinstalert ALT som tillhører AMD på maskinen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Ser ut som det kan være en minnefeil på skjermkortet ditt. Se om du får samme flimringen når du er feks inne i Bios ved oppstart , dukker den kun opp i Windows kan du prøve med en driver oppdatering / reinstallering. Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 Også, det skjer ikke hele tiden. F.eks. så skjer det ikke i spill, også kun på skjermen som er hovedskjerm (har 2stk, testet begge). Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Slet mig i håret med liknande flimmer länge och var på vippen att köpa ny skärm (min är gammal) när jag tilfälligtvis flyttade på pc's och det visade sig att skärmkablen lossnade. Den var alltså inte fastskruvad. Så enkelt var det. Säger inte att det är ditt problem, men kolla allt med kablar först. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Hvis du bruker hdmi kabel, er dette et problem fra tid til tid på exibel kablene fra clas ohlson. Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 Hvis du bruker hdmi kabel, er dette et problem fra tid til tid på exibel kablene fra clas ohlson. Jeg bruker DVI kabel på en 144hz skjerm. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Kvalitets dvi eller en billig? ^^ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Hvis du bruker hdmi kabel, er dette et problem fra tid til tid på exibel kablene fra clas ohlson. Jeg bruker DVI kabel på en 144hz skjerm. Prøvd DP kabel? :=) Endret 16. februar 2015 av Snusmumr1kk1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå