[Guru3D]Headshot Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Ser ut til at jeg har fått problemer med min asus cdrw 52x24x52 Hvis jeg brenner en iso fil (og kun da ser det nesten ut som), og prøver å kopiere innholdet på den ferdigbrennte cden til hd'en, får jeg meldingen: Cannot copy: cyclic redunancy check. Hva betyr dette? Det ser ut til at det går fint å brenne filmer og musikk. Jeg har prøvd å flashe firmware og oppdatere aspi layeren i windows. Har også prøvd forskjellige brenne programmer som nero, cdrwin etc Noen som har en ide om hva dette kan være, eller må jeg gå til anskaffelse av ny brenner igjen? :grine: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har du prøvd plater av et annet merke? Dårlig media kan gi CRC feil. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Hm.. ja, har prøvd Memorex, Smartbuy, En asus cdrw, og en gammel plate av ukjent merke som jeg fant bak skrivebordet Det ser også ut til at dette hender oftere på noen iso filer enn andre.. rart! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 er du sikker på at det ikke er crc checken på selve fila som er ødelagt, og ikke selve brenningen? har du prøvd på lavere brenne hastigheter? Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Sjekk harddisken din med Norton Utilities elns, CRC sjekking er vel typisk når man skriver til disken også. Skjer det kun når du kopierer fra CD, eller kun 1 spesiell CD? Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Selve iso fila er i orden. Jeg brente den for to uker siden, da virket det. Har også nå prøvd å pakke ut filen med winiso, ser ut til at den er ok. Har prøvd alle salgs brennehastigheter, fra 16x til 52x. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå