Gabri3L Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Skulle til å bestille et minnekort der, men måtte resette passord uten at de fortalte hvorfor. Hadde en ordre der fra i fjor som nå er slettet. Googlet litt og fant denne: LINK Men gidder ikke abonnere for å få lest artikkelen. Er det litt godt gjort å snike seg under radaren på den måten? Jeg har ikke sett noen IT side rapportere om dette. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Tror du har funnet en gammel artikkel fordi det står om Sven Aage Lysebo. Han var daglig leder hos gamle Netshop. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Det er nok fra den gang da, siden Netshop nå er eid av telefast, som igjen er eid av kjedehuset, som igjen er eid av telenor. Endret 14. februar 2015 av kjetilkl Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Var det jeg også trodde, jeg filtrerte google søket til å bare skulle ta med treff fra siste måned. Men har vel gått noe galt i søket. Står ikke noe på brreg om konkurs. Men hva pokker har skjedd med ordren min? Får sende dem en mail da... Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 16. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2015 Fikk svar, de har visst ordren min fremdeles. Men den er ikke synlig for meg som kunde etter at de byttet ordresystem for et par måneder siden. Ganske klønete bytte, men ingen konkurs ihvertfall. Jeg har uansett bestemt meg for å handle en annen plass, regnskapet demmes tyder på at jeg bare har kikket i en krystallkule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå