Alexlinga Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Hallo igjen, maser litt mye her men jeg lurer på hvorfor i hel***** den bagasjeluken min ikke låses ved bruk av fjernkontroll? alle dører bortsett fra den låses.. Ikke kan jeg stikke nøkkelen inni heller.. Enten så er det uorginal bagasjeroms luke ellers så er den defekt, ikke fungerer nøkkel hullet i døren heller til og låse med.. Er litt kjipt og reise inn til byn og ikke ha en bagasjeroms luke som låser seg med Sub og alt baki.. dette er en Volkswagen passat 2000 mod. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 At bakluka ikke fungerer på fjernkontrollen, skyldes nok en vacuum-lekkasje i sentrallåssystemet. At låsen ikke fungerer med nøkkel hverken i bakluke eller fordør er nok latskap fra tidligere eiere. Når folk har fjernkontroll, tar de seg ikke bryet med å smøre opp låsene en gang i blandt, og plutselig har låsen satt seg. Dette har jeg vært borti på både Audi, Ford, Chevrolet og Peugeot (er sikkert et problem med de fleste/alle fabrikanter). Det kan hjelpe å smøre låsene med låsolje (IKKE låsspray), men det har ikke hjulpet på noen av bilene jeg har prøvd det på. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 Det er ingen lyd i bakluken i det heletatt når bilen låses, kun fra side dørene.. har prøvd og smøre opp låsen bak, men ser ikke ut til og fungere. Lenke til kommentar
joka Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 At bakluka ikke fungerer på fjernkontrollen, skyldes nok en vacuum-lekkasje i sentrallåssystemet. det er ikke vakuum styring av låsene på denne bilen. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 Men altså.. er det noen med en løsning her? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Jepp, åpne opp og se eller kontakt verkstedet. Tviler på at det er en sikring som er kaputt Lenke til kommentar
joka Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 sjekk om motoren(e) til sentrallåsen har strøm, og den (de) funker hvilken fjernkontroll har du? 2 eller 3 knapper. har du 3 knapper er det 2 motorer i låsen. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 2 knapper, lås opp, lås igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå