Gå til innhold

Kommentarer på handleliste, forbedringspotensiale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppsettet ditt ser vel greit ut i utgangspunktet.

Men jeg ville lagt til en vannkjøler til CPU, f.eks Corsair Hydro H60.

Disse er veldig enkle å montere, er lydløse og kjøler godt.

960 er et grafikkort som gir god ytelse for pengene.

Men det spørs selvfølgelig hvilke spill du skal spille og i hvilken oppløsning.

Selv fikk jeg mitt eget 960 på tirsdag, og er veldig godt fornøyd med det.

Jeg har en UHD-skjerm, og det setter jo selvfølgelig andre krav til skjermkortet hvis du kjører høyere oppløsning enn vanlig HD på spill.

Intel lager jo ikke særlig bedre prosessorer enn de laget for 5 år siden.

Ser på "http://www.systemrequirementslab.com/ at min 5 år gamle Intel i7 860 klarer Battlefield 4 uten problemer.

Dette er nok en oppgraderingspakke som kan vare noen år, skjermkort er praktisk talt det eneste som er nødvendig å bytte etter dette kjøpet, etter noen år.

Lenke til kommentar

Du skriver ingenting om bruksområde for pc-en.

Skal den brukes til spilling?

Som nevnt, Intel lager ikke særlig mye bedre prosessorer enn de gjorde for 5 år siden.

Fra ca 1998 til 2010 var det stor utvikling, pga konkurransen mot AMD, etter det har det bare vært "stillstand".

Derfor tror jeg at du klarer deg med en G3258, med mindre du har en veldig gammel pc.

Lenke til kommentar

Bruksområdet er gaming. Kun det. Men jeg kommer nok primært til å spille spill fra 2008 - 2014 da det er mange spill som har kommet ut da som jeg ikke "fikk spilt" da jeg har hatt mye annet å gjøre.

Jeg bestilte først noe som var bedre enn listen over, men kommer til å returnere det hele.

Jeg har nå endt opp med å kjøpe Intel sin G3258 da det virker som den klarer dagens og gårsdagens spill meget bra.

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...