Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møte en fra nettet

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 17, har møtt en gutt (21) på en tilfeldig chatteside, og har snakket med han i ca. 2 uker nå. Han er veldig hyggelig, og syns det samme om meg, og vi kan snakke om alt og ingenting. Vi bor ca 1 time fra hverandre, og har begynt å snakke om å treffes "for real". Jeg har aldri møtt noen jeg har blitt kjent med over nettet, og lurer litt på hvor vanlig det egentlig er, hvordan det forgår osv... Er usikker på hvorvidt han har lyst til å sex første gang vi møtes (noe vi har snakket om), og hvor vanlig er det? Er ikke snakk om å bli kjærester eller noe sånn med det første akkurat, begge to er egentlig bare ute etter litt gøy og nærvær av en annen person (ikke nødvendigvis sex fra min side i iallfall, vet ikke helt med han)...

Jeg er en ganske sjenert og stille person, men når jeg først blir godt kjent med en person er jeg en helt annen. Vi har snakket om bare en filmkveld også "se hva som skjer". Hvor lurt er det egentlig å møte noen fra nettet, og hvor lenge bør man snakke sammen før man møtes for real? Takker for svar på de litt keitete spørsmålene mine... ;)

Anonymous poster hash: 46c0b...863
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

Det er ganske vanlig, det er potensielt farlig, og det kan hende at kjemien ikke stemmer i det hele tatt ansikt til ansikt. Det blir for sex hvis begge er åpne for det! ;)

Lenke til kommentar

Ville anbefalt å ta eit lite treff på ein offentleg stad. Slik at du får bekrefta at kjemien er der og om ditt inntrykk av han stemmer.

Sidan du er sjenert og stille person, så ville eg nok ha planlagt ein liten unnskyldning i tilfelle kjemien er feil og du vil avslutte møtet. For eks. avtale med ei venninne at du skal ringe ho for å "bekrefte" planer seinere den dagen. Så kan du alt etter korleis møtet går med han, avslutte og gå, eller "avlyse" avtalen med venninna og vere lenger med han.

Dersom du møter han for ein filmkveld heime hjå han, og kjemien ikkje stemmer. Så blir det ein klein kveld og eit økt press for å ha sex. Sjølv om du ikkje heilt føler for det.

Å møte nokon frå nettet er ganske så normalt i våre dager så det er berre å køyre på med :) Det er ingen fasit på kor lenge ein må snakke saman før ein eventuelt møtes. Det er veldig individuelt, og nokon kan føle seg klare for å møte nokon etter 5 min, mens andre må ha veker og månader.

Uansett kva du bestemmer deg for, så lykke til :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som innlegget over her; Første møtet bør være på en offentlig plass, med påfølgende "offentlig date". Dette for å få et større innblikk i hva slags person det er snakk om.

Kilde: Mange år med "nettflørting" som har fått andre resultat i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg er en jente på 17, har møtt en gutt (21) på en tilfeldig chatteside, og har snakket med han i ca. 2 uker nå. Han er veldig hyggelig, og syns det samme om meg, og vi kan snakke om alt og ingenting. Vi bor ca 1 time fra hverandre, og har begynt å snakke om å treffes "for real". Jeg har aldri møtt noen jeg har blitt kjent med over nettet, og lurer litt på hvor vanlig det egentlig er, hvordan det forgår osv... Er usikker på hvorvidt han har lyst til å sex første gang vi møtes (noe vi har snakket om), og hvor vanlig er det? Er ikke snakk om å bli kjærester eller noe sånn med det første akkurat, begge to er egentlig bare ute etter litt gøy og nærvær av en annen person (ikke nødvendigvis sex fra min side i iallfall, vet ikke helt med han)...

Jeg er en ganske sjenert og stille person, men når jeg først blir godt kjent med en person er jeg en helt annen. Vi har snakket om bare en filmkveld også "se hva som skjer". Hvor lurt er det egentlig å møte noen fra nettet, og hvor lenge bør man snakke sammen før man møtes for real? Takker for svar på de litt keitete spørsmålene mine... ;)

Anonymous poster hash: 46c0b...863

Dere kan ha snakket sammen i noen minutter, det er ikke så farlig det.

Men møt han på en offentlig plass først, ikke dra hjem til han med mindre du er sikker.

Du kan ha snakket med han i årevis på nettet, men du kjenner han likevel ikke.

Dersom du ikke gjør dette så bør du ikke ha tilgang til internett, da er du ikke moden nok :)

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...