Fotoskrulla Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Sunnmørsalpene Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Ett meget severdig panorama av storslått natur. Upåklagelig skarphet og eksponering fra ett "mobilkamera". Er også veldig glad for at jeg ikke skal stå på ski ned her Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Hei Helene ! Vakkert vinter - fjell - landskap. Flotte fjell i flotte farger. Jeg elsker å være oppe i fjellet , det har bare ikke blitt så mye i det siste. Så dette var en fotografisk opplevelse og vitamininnsprøytning . Et panorama med gåsehudsfølelse. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Ett meget severdig panorama av storslått natur. Upåklagelig skarphet og eksponering fra ett "mobilkamera". Er også veldig glad for at jeg ikke skal stå på ski ned her Mvh. Rolf Haha! For ei pingle du er! Det var kjeeeeempegøy! Beste dagen min på lenge! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Hei Helene ! Vakkert vinter - fjell - landskap. Flotte fjell i flotte farger. Jeg elsker å være oppe i fjellet , det har bare ikke blitt så mye i det siste. Så dette var en fotografisk opplevelse og vitamininnsprøytning . Et panorama med gåsehudsfølelse. Vennlig hilsen Alec Det var en helt fantastisk dag! men nå er jeg en sliten liten pudding! . Tusen takk for så flott kommentar! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Fotoapparat brukes til og ta bilder med, telefon brukes til og ringe med.... Har man en kombo, kan man forevige et flott landskap mens en risikerer liv og lemmer ned en fjellside..... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Fotoapparat brukes til og ta bilder med, telefon brukes til og ringe med.... Har man en kombo, kan man forevige et flott landskap mens en risikerer liv og lemmer ned en fjellside..... Bruker du telefonn til å ringe med?! Ikke helt normal du da.. . Koselig du stakk innom i dag også! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Utmerket i behandlet panonramaversjon. Godt lys visker ut de store forskjeller mellom "telefonbilde" og kamerabilde. Rørosmartnan: Jeg er vanlig turist, skal se etter deg på fredag, men det vil sikkert være litt tilfeldig om vi støter på hverandre. Håper du/dere får en fin dag i Røros. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Utmerket i behandlet panonramaversjon. Godt lys visker ut de store forskjeller mellom "telefonbilde" og kamerabilde. Rørosmartnan: Jeg er vanlig turist, skal se etter deg på fredag, men det vil sikkert være litt tilfeldig om vi støter på hverandre. Håper du/dere får en fin dag i Røros. Vennlig hilsen Ragnar Takk takk Ragnar! Gleder meg til Rørostur, det blir stas! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Fantastisk utsikt over vakkert landskap. Et fint Iphone bilde. Jan Åge Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Fint med et vinterlig inntrykk fra Roalden, med Skaffarhaugen, Skafjellet og Skrenakken som små blikkfang -bjarte. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Fantastisk panoramabilde! iPhone er tydligvis undervurdert Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 Tusen takk gutter!!! Dere er jo bare så altfor snill med meg! Lenke til kommentar
selvestedan Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Ble misunnelig nå. Har ikke sånne bakker her. Nydelig bilde også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg