Gå til innhold

Sunnmørsalpene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Hei Helene !

Vakkert vinter - fjell - landskap.

Flotte fjell i flotte farger.

Jeg elsker å være oppe i fjellet , det har bare ikke blitt så mye i det siste. Så dette var en fotografisk opplevelse og vitamininnsprøytning .

Et panorama med gåsehudsfølelse.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Hei Helene !

Vakkert vinter - fjell - landskap.

Flotte fjell i flotte farger.

Jeg elsker å være oppe i fjellet , det har bare ikke blitt så mye i det siste. Så dette var en fotografisk opplevelse og vitamininnsprøytning .

Et panorama med gåsehudsfølelse.

Vennlig hilsen

Alec

Det var en helt fantastisk dag! :) men nå er jeg en sliten liten pudding! ;). Tusen takk for så flott kommentar! :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Fotoapparat brukes til og ta bilder med, telefon brukes til og ringe med.... Har man en kombo, kan man forevige et flott landskap mens en risikerer liv og lemmer ned en fjellside.....

Lenke til kommentar

Utmerket i behandlet panonramaversjon. Godt lys visker ut de store forskjeller mellom "telefonbilde" og kamerabilde.

Rørosmartnan: Jeg er vanlig turist, skal se etter deg på fredag, men det vil sikkert være litt tilfeldig om vi støter på hverandre. Håper du/dere får en fin dag i Røros.

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Utmerket i behandlet panonramaversjon. Godt lys visker ut de store forskjeller mellom "telefonbilde" og kamerabilde.

Rørosmartnan: Jeg er vanlig turist, skal se etter deg på fredag, men det vil sikkert være litt tilfeldig om vi støter på hverandre. Håper du/dere får en fin dag i Røros.

Vennlig hilsen Ragnar

Takk takk Ragnar! Gleder meg til Rørostur, det blir stas! :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...