AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Topic sier vel sitt, hva mener dere om dette? Anonymous poster hash: a069b...6ea Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Hvordan vil du sammenligne utseendet til menn og kvinner? Hva er samme nivå? Ville tro pene damer får mer oppmerksomhet, av superkåte, fulle menn. Om de vil ha oppmerksomheten er en annen ting. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Ja, det tror jeg. Grunnen er at det i vår kultur er forventet at mannen skal ta initiativ samtidig som menn av angivelig biologiske årsaker har lavere terskel for å velge seg en make, og følgelig også gir mer oppmerksomhet til hver enkelt dame. Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Iallefall fra meg. 2 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg har møtt mange fine damer som har blitt grufullt stygge med en gang de har åpnet kjeften. Samtidig så har jeg møtt mange midt på treet som har blitt supersexy pga sin utstråling. 4 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Får menn mer oppmerksomhet enn damer om de er ca på samme nivå formue-messig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå