anonym1986 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Hei. Har et problem som jeg sliter med. kommer meg ikke helt på nett, dette skjede helt plutselig. Det står at jeg er tilkoblet internett men når jeg prøver å gå inn i på en nettside kommer det bare at siden kan ikke vises. Men det rare er viss jeg bruker web browseren comodo dragon kommer jeg meg inn, men går betraktelig tregere.. Ingen av de andre browserne funker.. Jeg er koblet opp mot en ruter via kabel, de andre pcene som er koblet opp kommer seg på nett. Ting jeg har prøvd: har prøvd ipconfig i cmd , samt pinget denne. fikk positivt svar tilbake. Men når jeg prøver å pinge feks www.vg.no får jeg: kan ikke finne vert. ?? Har slått av alle brannmurene men det ser heler ikke ut til å hjelpe har prøvd å koble nettverks kabelen direkte i pcen , isted for via ruteren men det er samme problem Noen som vet ? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Du har problemer med DNS. Prøv ipconfig/flushdns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå