HSP Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Der var du på plass igjen:-) Tegning med kamera kan det kanskje kalles. Stilig effekt når de aller fleste lysene har omtrent samme form. Den StarTrek lignende personen blir blikkfanget, samtidig som de mer uklare menneskene skaper nysgjerrighet. Tøft og kreativt Henning! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Der var du på plass igjen:-) Tegning med kamera kan det kanskje kalles. Stilig effekt når de aller fleste lysene har omtrent samme form. Den StarTrek lignende personen blir blikkfanget, samtidig som de mer uklare menneskene skaper nysgjerrighet. Tøft og kreativt Henning! Takk for det Pentaxen. Så lite aktivitet her for tiden, så jeg har mistet litt motivasjonen selv, men tenkte jeg kunne bidra med et bilde i dag. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Kult bilde da! Jeg hadde nok kuttet litt i bunnen tror jeg. Ellers veldig tøft uttrykk, med stilig lys og farger. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 Kult bilde da! Jeg hadde nok kuttet litt i bunnen tror jeg. Ellers veldig tøft uttrykk, med stilig lys og farger. Takk, jo ble kanskje litt kjedelig i bunn. Skal se på kutt. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg