TonyStark Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hei, skal kjøpe et nytt kabinett. Kan noen gi anbefalinger om kabinett med integrert viftestyring eller en passende kombinasjon kabinett/viftestyring? Ønsker noe som er økonomisk gunstig, under 1000 kr helst. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Du får Thermaltake kabinett for 1200kr på netconnection... med 7 vifter, viftestyring og masse slikt§! Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hva med dette... Koster kun 473Kr! Lenke til kommentar
TonyStark Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Godt forslag Jonhoo, en veldig god kandidat. Thermaltake'en er også et godt tilbud men blir litt "overkill" til mitt bruk Noen som har erfaringer med dette toweret eller liknende? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 chieftech er jo helt kurant det også Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvor mye er du villig til å bruke da? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvor mye er du villig til å bruke da? Ønsker noe som er økonomisk gunstig, under 1000 kr helst. Det er lov å bruke øynene Vel, tilbake til temaet. Et lite tips, ikke velg Q-tec... Lenke til kommentar
TonyStark Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Hehe, sitter på et q-tec nå, utrolig dårlig Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hva med dette... ...eller dette... ...eller dette... ...eller dette... ...eller dette... ...eller dette. Det er nok å velge imellom (Men det første jeg anbefalte er det jeg skal velge når jeg snart skal bygge PC) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvor mye er du villig til å bruke da? Ønsker noe som er økonomisk gunstig, under 1000 kr helst. Det er lov å bruke øynene Vel, tilbake til temaet. Et lite tips, ikke velg Q-tec... Lenke til kommentar
TonyStark Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Mange delikate forslag Jonhoo. Tror kanskje jeg ville foretrekke et kab uten deksel i front, ihvertfall hvis jeg skal smette inn en viftestyring. Vet du forresten hva "Status LCD" på sky hawk kabinettene viser? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Anbefaler AOpen på det varmeste, husk at de har Fortron PSU. Se her: http://www.multicom.no/produktkatalog/prod...H600B-BLACK.jpg Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Mange delikate forslag Jonhoo. Tror kanskje jeg ville foretrekke et kab uten deksel i front, ihvertfall hvis jeg skal smette inn en viftestyring. Vet du forresten hva "Status LCD" på sky hawk kabinettene viser? Står beskrevet her av Sky Hawk (Spesifikt på det kabinettet) Lenke til kommentar
Ponnypetra Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har noen noe erfaring med disse to kabinettene? Cooler Master Centurion Cooler Master Wavemaster Har lest mye fint spesielt om Wavemaster kabinettet. *grin* Disse er i utgangspunktet uten viftestyring, men Coolermaster har et par løsninger her: Retro - Test av Cooler Master Musketeer i kombinasjon med - Aerogate 1 Fremtid og funksjonell - Aerogate 2 Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har noen noe erfaring med disse to kabinettene? Cooler Master Centurion Cooler Master Wavemaster Har lest mye fint spesielt om Wavemaster kabinettet. *grin* Disse er i utgangspunktet uten viftestyring, men Coolermaster har et par løsninger her: Retro - Test av Cooler Master Musketeer i kombinasjon med - Aerogate 1 Fremtid og funksjonell - Aerogate 2 Har ikke hørt noe om noen av dem, men de ser topp ut Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Mange delikate forslag Jonhoo. Tror kanskje jeg ville foretrekke et kab uten deksel i front, ihvertfall hvis jeg skal smette inn en viftestyring. Vet du forresten hva "Status LCD" på sky hawk kabinettene viser? Ehhh... Lyset på displayet kan ihvertfall skifte farge :D Mener nå at det viser ihvertfall temp og klokke (og kansje noe mer ) Kjenner en som har det, kan spørre han Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Mange delikate forslag Jonhoo. Tror kanskje jeg ville foretrekke et kab uten deksel i front, ihvertfall hvis jeg skal smette inn en viftestyring. Vet du forresten hva "Status LCD" på sky hawk kabinettene viser? Står beskrevet her av Sky Hawk (Spesifikt på det kabinettet) :!: Lenke til kommentar
TonyStark Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Det Cooler Master Centurion kabinettet så veldig pent ut på hjemmesiden til Coolermaster, høyere finish enn skyhawk. En kombinasjon av dette og aerogate 1 virker stilig. Men så noen andre bilder av det i en test hos tomshardware som ikke var fullt så flatterende (link) Noen som har noen synspunkter på aerogate 1 vs 2 ? Lenke til kommentar
Ponnypetra Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Fant denne testen av Wavemaster. Ganske stilig eller hva?! :nice: Lenke til kommentar
TonyStark Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Lekkert kabinett, ulekker pris :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå