lillelarve Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Det er godt over en time siden jeg skrev inn PIN-koden for første gang (har aldri eid iPhone før og har dermed nytt SIM-kort + PIN-kode). Den holder enda på å låse opp. Det står: "Låser opp... et øyeblikk". Ser ikke ut til at det tok et øyeblikk... Er det normalt? Hvor lang tid skal det ta før jeg får kommet meg inn på mobilen? Lenke til kommentar
Håvard. Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 prøv å start telefonen på nytt, om du ikke kan skru av på den vanlige metoden prøv å hold inn låseknapp og hjemknapp og slipp hjemknapp når skjermen er blitt svart og hold på knappen inne til apple logoen kommer fram på skjermen igjen, Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Skal ta et sekund eller noe slikt. Har du prøvd en restart? Lenke til kommentar
lillelarve Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Ok... Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det før... Skal prøve det ut! Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Det har tatt så lang tid på enkelte både iPhone og Android mobiler jeg har satt opp tidligere. Men det kunne ikke relateres til mobilen, for det var rett og slett sim-kortet som ikke var aktivert enda av mobil operatøren. Etter et par timers venting, så var alt i orden for min del. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Det skjer ganske ofte på aktivering av iPhone. Telefonen er egentlig låst opp men henger seg av en eller annen grunn opp litt der. Hold hjem-knappen og av/på knappe nede helt til telefonen restarter, da vil den starte opp og PIN koden vil alt være tastet inn. Står vel (eller sto ihvertfall tidligere) i veiledningen som kommer med iPhone at man skal slå av PIN-koden når man starter og aktiverer telefonene første gang. Endret 14. februar 2015 av esoteric Lenke til kommentar
lillelarve Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Det funket, men nå kom det opp: "Aktivering mislyktes" Den kunne ikke aktivering fordi aktiveringstjenesten ikke er tilgjengelig nå. "Aktiver iPhone-enheten ved hjelp av iTunes eller prøv igjen om noen minutter", noe jeg prøvde...Ah... Flotters hehe Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Ja, skjer også i blant, får vist hele pakka du. Er nok bare og ta en restart og prøve på nytt helt til de går. Edit: Forsøker du aktivere den via wifi eller mobilnettet? Endret 14. februar 2015 av esoteric Lenke til kommentar
lillelarve Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Haha, ja det er jo bare typisk meg, det Da prøver jeg igjen! Lenke til kommentar
lillelarve Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Takk for svar alle sammen! Det funket å skru av og på, to ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå