Svbe Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) OBS: Tråden har blitt postet i feil emne.HeiJeg er i forsvaret nå, og tenker å søke meg inn på et Eiendomsmegler studie på HIT, for å så utsette studieplassen til 2016. (dette for å få bedre tid med tanke på å finne jobb samt boplass)Men spørsmålet mitt er som følger:Hvis jeg skulle ombestemme meg nå mens jeg er i forsvaret og ønsker f.eks å studere noe annet til neste år, kan jeg da ombestemme meg i forhold til den reserverte studieplassen og søke noe nytt?Er rimelig sikker på at jeg vil studere på Eiendomsmegler studiet som planlagt, men greit å vite på forhånd i tilfelle noe skulle skje. Endret 14. februar 2015 av Svenn-4 Lenke til kommentar
Svbe Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Tråden kan stenges.Fant svar på spørsmålet mitt. 1. Man kan ombestemme seg ved å søke ny skole på et høyere ønske. 2. Man kan søke om utsettelse både før og i forsvaret. Endret 14. februar 2015 av Svenn-4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå