Gjest member-296438 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Camilla Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Hei Pentaxen ! Meget bra bilde ,bra komp , veldig fint lys på Camilla. Deler nok Camilla's bekymring angående dette forumet , så det er ikke rart hun ser bekymret/tankefull ut. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Lurer på hun tenker på Fint bilde med uskarp bakgrunn Hilsen Rune Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Vi prøver å holde denne siden i gang! Flott lys inn på ansiktet, og bildet virker gjennomtenkt og godt etterarbeidet. Fint med detaljene i sløringen! -bjarte. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Først til bidraget ditt. Fin vinkel og lys inn på statuen. Jf mitt innlegg under Tilbakemeldinger: Hadde håpet på en reaksjon fra Tek,no sin side, men denne er foreløpig uteblitt. Skal oversende innlegget på e.post til en i redaksjonen. Er ikke hjemme for tiden, og dette må vente en drøy uke til, det samme gjelder bildebidrag. Takk for øvrig for din kommentar til innlegget mitt. Sikker på vi har alle Bildekritikk brukere- og seere med oss i denne saken. Synd at ikke Tek.no ser verdien å ha en oppegående Bildekritikkversjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Takker for kommentarer. Vet ikke helt hvordan en skal gripe an tingenes tilstand. Får prøve og holde ut litt til..... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Veldig fin vinkling og belysning på dette bildet. Jeg har ikke vært medlem her så lenge, så jeg vet ikke hvordan det bruker å være. Er du med på andre sider også kanskje? Det finnes sikkert flere sider? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Veldig fin vinkling og belysning på dette bildet. Jeg har ikke vært medlem her så lenge, så jeg vet ikke hvordan det bruker å være. Er du med på andre sider også kanskje? Det finnes sikkert flere sider? Takker Helene:-) Har vært en del flere bidragsytere her, og mange kunnskapsrike fotografer. Alltid inspirerende og lærerikt når mangfoldet er større. Det fine som har vært her, er at det har vært plass for alle. Har vært litt på Foto.no, men synes det har tapt seg det også. Virker som det ikke er plass der for oss glade amatører. (bare min mening) Finnes sikkert flere sider, men jeg har holdt meg her pga. trivselsfaktoren. Prøver og få til en hjemmeside, men gudene skal vite at det ikke er lett å finne rette utformingen..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg