Centrux Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Hei!Har i mange år hatt ett lite, markant arr i pannen som plager meg ganske mye!Jeg sliter ikke med kviser eller noe slikt, føler selv at jeg har en ganske grei hud, men dette arret vet jeg ikke hva jeg kan gjøre med.Jeg kan ikke huske når jeg fikk det, så jeg vet ikke om det er fra en kvise eller noe slikt, men det er i alle fall som en liten "grop".Arret er ikke rødt eller noe slikt, akkurat samme farge som resten av huden, men det er ganske synlig når jeg ser meg selv i speil, og det er ganske plagsomt at jeg kjenner det såpass godt hvis jeg kjenner på huden med fingrene.Noen som har vært borti noe av det samme, og som har noen tips? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Tipset er å ikkje bry seg om det Det er nesten helt sikkert bare du sjølv som legger merke til det og bryr seg om det. Dersom du spør vennene dine vil de helt sikkert si at de ikkje har lagt merke til det før du spør. Det er desverre helt normalt at folk henger seg opp i slike bagateller ved sitt eget utseende. Det beste du kan gjøre er å slutte å bry deg om det. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg har ikke møtte noen voksne personer som ikek har et arr et sted. Å ha det i ansiktet kan være sjenerende. jeg kan si det med en gang, det er ikke hjelp å få fra det offentlige helsevesenet. med det finnes godt med private hudklinikker som sikkert vil loppe deg for en høvding for å kvitte deg med arret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå