Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Visit.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Her har du virkelig vært på hugget. Tre vellykkede, og av disse tror jeg 3`ern (for meg) er det beste. -bjarte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Hei Olav Bjarte ! Takker for hyggelig og positiv kommentar . Dette er vel det nærmeste vi kommer innendørs gaefoto. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Du er i det kreative hjørnet m8:-) God ide og godt forsøk, men jeg ser du har gått litt i samme fella som meg når jeg tar bilder på slike steder. Blir fort litt rotete.... Synes v3 er det beste. Litt luft over skiltet og fått rulletrappa i ei rett linje, så hadde det blitt flere øyne på terningen:-) Uansett, bra jobba! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Du er i det kreative hjørnet m8:-) God ide og godt forsøk, men jeg ser du har gått litt i samme fella som meg når jeg tar bilder på slike steder. Blir fort litt rotete.... Synes v3 er det beste. Litt luft over skiltet og fått rulletrappa i ei rett linje, så hadde det blitt flere øyne på terningen:-) Uansett, bra jobba! Hei Pentaxen ! Takker for hyggelig , positiv og konstruktiv tilbakemelding. Hadde tenkt å ha v3 som førstevalg og har noen beskjærte versjoner av v1 og v2 som jeg kunne ha brukt. Kanskje som en slags scond edition. Originalen har mer luft over skiltet men det var andre forsyrrende elementer som jeg valgte å beskjære bort. Det er som du sier ikke lett å unngå at det blir rotete med så mye detaljer i billedflaten. Får gjøre et forsøk med rulletrappen i rett linje , Tross alt er det fint å andres input og det er jo bare å fotografere dette på nytt. En ser på det med andre øyne neste gang og får et anderledes resultat. Ha en fin helg og ha alltid kameraet klart. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg