Alexlinga Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Hei! Noen som vet hvor jeg kan få tak i ripefjerner til bilen? Helst en sånn Penn, også må jeg ha lakk, vet ikke farge koden, helt vanlig sprayboks, lakk flasser av på visse plasser og små plasser med overflate rust etc.. Trenger tips og triks til fjerning av overflate rust og lakkes over igjen. Og hvordan får jeg vekk riper i vinduet? Har 2 veldig lange og synlige riper i frontvinduet.. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Hei, jeg ville faktisk lest en bok om emnet plate og lakk. Ikke lett å beskrive hvordan du fikser rust med 3 korte setninger. Billakkering er et eget fag og du må feile litt før det ser noenlunde ut i måneskinn. Sjekk bøker som benyttes på videregående skole. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2015 Nå er jeg ikke ute etter og få det til og se vakkert ut heller, jeg skal fikse rust og flasset lakk, så det ser bedre ut på avstand. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Fargekoden står i serviceheftet, samme sted der det står motorkoden o.s.v, og på en lapp i bagasjen. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2015 Akkuratt nå så er det svarte plasser på plast deler der det er flasset av, ser ikke pent ut i det heletatt. skulle gjerne fått fikset litt på det. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2015 Ok, takk FBEN, skal ta og sjekke i morgen slik at jeg får bestilt lakk, men noen som vet hvor jeg får tak i sånn ripefjerner penn? Vil ikke bruke spray lakk på riper. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Biltema har fargepenn. http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Maling-og-lakk/Fargepenn/ Eller så har vel forhandlere, koster vel litt mer der. På plast bør du ihvertfall bruke primer først, hvis ikke flasser det før du ferdig omtrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå