Isbilen Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Kan en elektriker si meg om dette er fy-fy? Jeg forkortet ikke ledningen nok, men orker ikke begynne på an igjen nå. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Neida går fint det der, i hverfall ikke noe farlig ved det så lenge taklampa ikke er for tung, den henger jo tross alt i ledningen så "problemet" er nok mere estetisk en noe annet og så lenge du selv kan leve med det ser jeg ingen problemer med å ha det sånn. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Du får ikke dratt den opp i dekselet da? Sånn for syns skyld. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Det ser jo grusomt ut da, du må jo ikke klippe ledningen, men heller surre den den oppi dekselet mot taket. Antar ledningen henger i en krok i taket? I så fall er det jo bare å løsne dekselet, dra opp ledningen sånn at det er kortere ledning fra kroken og ned, så skru igjen dekselet med ledningen til overs inni. Er sånn jeg pleier å gjøre det ihvertfall, gjemme ledning til overs i dekselet... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Legg i så fall ut sikringen før du tar ned dekselet. La lyset stå på og legg ut, sånn at du ser at du tar riktig kurs. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2015 Det er ikke plass til noe særlig i dekslet. Ledningen var tre ganger så lang, så klippes måtte den.Kommer til å klippe den igjen en av dagene, jeg bare orket ikke å gjøre alt på nytt da jeg syntes jeg hadde bannet og steiket nok for en ettermiddag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå