c-bool Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Har jobbet i en bedrift i flere år, med avbrekk mellom skolegang, men har tilsammen jobbet der i over 3 år, og føler at jeg gjør en bedre jobb en de ferske og sommerhjelpene ved bedriften. Spørsmålet er som følger: Kan jeg forvente å få 3 års tillegget om jeg spørr om dette, selv om jeg ikke har jobbet der 3 år sammenhengende? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Hvor mange årsverk har du jobbet der? For om du jobber 5 timer i uka vs en fersking som jobber 37,5 timer i uka så tar det ikke lang tid før ferskingen tar deg igjen i antall arbeidstimer. Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg har jobbet der i alle sommerferier siden jeg var 15. Altså snart 9 år. I tillegg fulltids ansatt 1 år mellom skolegang, i tillegg 1 år fra vgs til jeg skulle i militæret, dimmet i des. Så begynte jeg der igjen og jobbet jan- August. Så totalt sett har jeg jobbet der noen år. Men så at med avbrekk på mer en 14 dager så begynner man på 0 igjen. Men siden dette er en privat bedrift, så er det vel mulig å forhandle litt lønn vil jeg tro. Flere personer som jobber der med "trynetillegg" Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Ups, dobbelpost Endret 13. februar 2015 av c-bool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå