Joachim_F Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Nordiske kunder kutter det tradisjonelle tilbudet.Stadig flere dropper TV-pakken til fordel for strømmetjenester Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Ingen som vil ha kanaler en ikke bruker (les: NRK) 4 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Ingen som vil ha kanaler en ikke bruker (les: NRK) Men svært mange bruker NRK TV og radio daglig, faktisk den klart største andelen av de som bruker kringkastingstjenester i Norge. Jeg har også tilgang til mange TV-kanaler jeg med hånden på hjertet kan si jeg aldri bruker, men NRK med sitt reklamefrie kvalitetstilbud er ikke av de. 9 Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) TV-Norge har kanskje vært bedre enn NRK på humor de siste 1-2 årene (Ylvis, Eia, Tufte), men ellers så leverer NRK bedre på så og si alle områder. Flere år siden sist gang jeg så et program på TV2 eller TV3. Endret 13. februar 2015 av blured 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Hvor énsidig det er å bare spørre om datamaskin, mobil eller nettbrett, hva med konsoller? Netflix har jo selv sagt at PS3 er den mest populære dingsen å strømme på Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Såklart! På strømmetjenestene er HD standard, mens 4K er noe eksklusivt. På parabolabb. må du punge ut med noen lapper til for å få noen få ekstra HD-kanaler.. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Ingen som vil ha kanaler en ikke bruker (les: NRK) Men svært mange bruker NRK TV og radio daglig, faktisk den klart største andelen av de som bruker kringkastingstjenester i Norge. Jeg har også tilgang til mange TV-kanaler jeg med hånden på hjertet kan si jeg aldri bruker, men NRK med sitt reklamefrie kvalitetstilbud er ikke av de. Reklamefritt og reklamefritt. Koselig å se på sponsorannonser under hele OL Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Ingen som vil ha kanaler en ikke bruker (les: NRK) Men svært mange bruker NRK TV og radio daglig, faktisk den klart største andelen av de som bruker kringkastingstjenester i Norge. Jeg har også tilgang til mange TV-kanaler jeg med hånden på hjertet kan si jeg aldri bruker, men NRK med sitt reklamefrie kvalitetstilbud er ikke av de. Da kan jo de som bruker NRK fortsette betale for det, mens de som ikke gjør det kan miste tilgangen og slippe å betale? Ser ikke helt hvorfor det ikke kan være valgfritt. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Ingen som vil ha kanaler en ikke bruker (les: NRK) Men svært mange bruker NRK TV og radio daglig, faktisk den klart største andelen av de som bruker kringkastingstjenester i Norge. Jeg har også tilgang til mange TV-kanaler jeg med hånden på hjertet kan si jeg aldri bruker, men NRK med sitt reklamefrie kvalitetstilbud er ikke av de. Hører ikke på NRK radio heller siden det knapt er dekning i Norge ALT av musikk går gjennom Spotify Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Ingen som vil ha kanaler en ikke bruker (les: NRK) Men svært mange bruker NRK TV og radio daglig, faktisk den klart største andelen av de som bruker kringkastingstjenester i Norge. Jeg har også tilgang til mange TV-kanaler jeg med hånden på hjertet kan si jeg aldri bruker, men NRK med sitt reklamefrie kvalitetstilbud er ikke av de. Har ikke sett på NRK på mange år, men penger skal de ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg