Rusher Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 ikke? jeg visste faktisk ikke det...skal ordne det... sorry, takk for tipset..så jeg ikke blir kicka Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Dessuten så jeg bare fort gjennom testen.. telte ikke hvem som fikk flest 1stplasser.. så bare sånn ut at EE vant.. Lenke til kommentar
felge Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 tss p4 er noe dritt da.. AMD eier !!!!! *grin* *grin* Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 tss p4 er noe dritt da.. AMD eier !!!!! *grin* *grin* Slike komentarer kan vi godt være UTEN! Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 det er jo sykt mye cache på p4ee... det betyr at den blir ganske dyr... Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 felge: slike kommentarer holder du borte fra forumet...kommer ingenting godt med de... kansje moderatorene skulle begynne og gi prikker for slik oppførsel? da ville det fort bli annen tone. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 *Offtopic* (Om det er mulig og finne oe værre topic den siste uken så spiser jeg hatten min) Men det var mye interesant lese stoff her, Underholdnings verdien er hvertfall høy... *Offtopic* Det ser ut at igjen så ligger Amd og Intel ganske jevnt, men dette vil nok endre seg iløpet av våren, til hvem sin fordel får vi jo se, men garantert til vår, forbrukernes, fordel :-) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 det er jo sykt mye cache på p4ee... det betyr at den blir ganske dyr... Tror jeg så en plass at prisen skulle være 6-8k? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 til hvem sin fordel får vi jo se, men garantert til vår, forbrukernes, fordel :-) Det er jo alltid det.. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hvis den er bygget på mye av det samme som dennekan det fort bli mer enn 6-8k kr... ville regne med roughly rundt 9-10 Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 hvis den er bygget på mye av det samme som dennekan det fort bli mer enn 6-8k kr... ville regne med roughly rundt 9-10 Godt mulig det også.. lenge siden jeg så "prisen" men den var hvertfall ikke under 6k! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 3,2 EE vil koste mellom 9-10000.- Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 3,2 EE vil koste mellom 9-10000.- Men etter en kort stund vil prisen falle til et "komfortabelt" nivå. Det er det som er så bra med stadige nye prosessorer. Prisene synker konstant. EDIT: 700 Posts! Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 det er jo sykt mye cache på p4ee... det betyr at den blir ganske dyr... Tror jeg så en plass at prisen skulle være 6-8k? Jeg leste at prisen ville ligge på 1000$, noe som vil si godt over 10000 kr når moms og avgifter er lagt på. Dette er jo egentlig en veldig billig prosessor med tanke på at den er omtrent lik (forskjellig Socket) Xeon MP 2MB som koster 37000 kr på Komplett : Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 3,2 EE vil koste mellom 9-10000.- Men etter en kort stund vil prisen falle til et "komfortabelt" nivå. Det er det som er så bra med stadige nye prosessorer. Prisene synker konstant. EDIT: 700 Posts! Jau, det er jo det.. Gralla Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 det er jo sykt mye cache på p4ee... det betyr at den blir ganske dyr... Tror jeg så en plass at prisen skulle være 6-8k? Jeg leste at prisen ville ligge på 1000$, noe som vil si godt over 10000 kr når moms og avgifter er lagt på. Dette er jo egentlig en veldig billig prosessor med tanke på at den er omtrent lik (forskjellig Socket) Xeon MP 2MB som koster 37000 kr på Komplett : du tenker på feil xeon... se på den jeg linka til isted... den er originalen... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 det er jo sykt mye cache på p4ee... det betyr at den blir ganske dyr... Tror jeg så en plass at prisen skulle være 6-8k? Jeg leste at prisen ville ligge på 1000$, noe som vil si godt over 10000 kr når moms og avgifter er lagt på. Dette er jo egentlig en veldig billig prosessor med tanke på at den er omtrent lik (forskjellig Socket) Xeon MP 2MB som koster 37000 kr på Komplett : du tenker på feil xeon... se på den jeg linka til isted... den er originalen... Xeon MP er flerprosessor-varianten. Mycket dyrere, men med mer level2 cache. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 du tenker på feil xeon... se på den jeg linka til isted... den er originalen... Nei, EE har 2MB (L3) cache så det er ikke samme du linka til i stad. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Xeon MP er flerprosessor-varianten. Mycket dyrere, men med mer level2 cache. Xeon MP har ikke mer enn 512 kB L2 cache. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Xeon MP er flerprosessor-varianten. Mycket dyrere, men med mer level2 cache. Xeon MP har ikke mer enn 512 kB L2 cache. Se her, du. Den finnes med både 512KB, 1MB og 2MB L2 cache. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå