Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når det gjelder denne tråden var den startet mest for å erte litt i en ellers glodheit debatt om temaet, derfor foreslår jeg at alle roer ned og tar dette med et smil :cool:

:D

Det blir brått en enda morsommere diskusjon da man legger merke til avataren til "the best one"..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det gjelder denne tråden var den startet mest for å erte litt i en ellers glodheit debatt om temaet, derfor foreslår jeg at alle roer ned og tar dette med et smil :cool:

:D

Det blir brått en enda morsommere diskusjon da man legger merke til avataren til "the best one"..

hehe, byttet til denne for 3 timer siden.. hehe

Lenke til kommentar
Det jeg ikke skjønner er hvorfor Forman gidder og prøve å banke fornuft inn i en gjeng fjortisser, han burde vite bedre. Og hvis høvelbenk-operatøren og han nest beste hadde lagt ann tonen litt andreledes, så hadde ikke alle trådene på dette forumet handlet om dere lille utstyr og hva de trenger for øke selvfølelsen sin.

Ser at så snart argumentasjonen ikke stekker til så er det å begynne å henge ut personer, Jeg synest sånne innlegg sier mye mer om den lave selfølelsen til den som skriver slikt enn om de han prøver å fornerme , men må bare si at etter et langvari yrkesaktivt liv føler jeg meg ikke som en fjortis, men jeg føler at dette er skrevet av en som ennå ikke er kommet opp på fjortisstadiet en gang.

For å si det sånn dette hadde muligens slått ann i en barnehage, muligens :wow:

Lenke til kommentar
Hvor gammel er du da, formann?

15 og et halvt... hvordan det?

He He.

Her sitter gutten å skriker fjortis det han er god for. så presterer han å presisere sin egen alder ned til det halve året.

Trodde virkelig ikke det halve året var så viktig etter man fyllte 10 jeg da.

Men det kan godt være at jeg tar feil

Uansett, hvorfor bry seg om alder, fjortis er en tilstand, ikke en alder.

Lenke til kommentar
QUOTE (formann @ 03/11/2003 : 15:16)

Husk at A64 platformene er LANGT ifra modene da.. det er ennå MYE igjen som skal rettes på og finnes ut av før man får maskimal ytelse ut av en A64.

P4EE´n er kjørt på en god og moden platform, og kjører ram i dual konfig i motsetning til A64´n. Intel´n har også fått hjelp av et skjermkort som er klokket høyere.

Det er liten tvil om at EmergencyEdition er rask.. men ikke kår en finner før hovedkortprodusentene har klart å komme med kort som kan utnytte prosessorenes fulle potseniale.

mot den stakkars lille A64 greia de slapp for litt siden.. :

http://service.futuremark.com/compare?2k1=7178028

Hvor gammel er du egentlig?

Jeg blir så oppgitt når 14iser skal begynne å diskutere sånne ting som det her. 

dette var ment som en liten tankevekker til alle dere hardcore amd fans som KONTINUELIG slenger dritt om intel. begynner å bli mektig lei "dere".

så la oss starte en dritt-mot-amd-"diskusjon", ehh la oss heller se hvor ulikt de er testet.

(litt)

AMD: har 64 arkitektur, som ikke kommer til nytte i 3dmark programmet?

INTEL: ha et eller annet hyperT som untnyttes veldig godt av 3dmark programmet?

+ ulike skjermkort --> nye instrukser på det nye XT (det med de 128mb ramene tror jeg selv ikke har noe å si, heller motsatt. Til amds fordel, ettersom 128mb ofte har sjappere responstid, og når det ikke brukes mer enn 128 mb så kommer jo de siste, ikke til gode.)

+ dual ram (som vil komme seinere til athlon 64

+ vil bare nevne at iP4EE krever fett mye mer kjøling enn .... visse andre CPUèr

, men dette var bare litt, sikkert noe mer som kan dras over til iP4EE`s skip.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...