Arodem Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Utviklere forteller at Apple avviser spill som har bilder av våpen.– Skytevåpen kan ikke vises i App Store lenger Lenke til kommentar
Populært innlegg Puro Skrevet 13. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 13. februar 2015 Latterlig, ingenting overrasker meg med Apple noe mer, glad jeg holder meg unna produktene deres, slipper jeg sånt tull. 11 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Kan jo si meg enig at det er greit å ikke reklamere for skytevåpen, men ærlig talt :wallbash: Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Hehe, well, nå har Fox News noe å skrive om i ukesvis 1 Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Latterlig, ingenting overrasker meg med Apple noe mer, glad jeg holder meg unna produktene deres, slipper jeg sånt tull. Ja, dette blir ærlig talt hakket for teit.Tipper det ikke tar så veldig lang tid før de innser hvor åndssvak denne regelen er og enten fjerner den eller letter litt på omfanget. 1 Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Det Gunslugs 2 bildet...2D sprites for hard kost...må jo bare riste på hode å humre litt over det hele, blir rett å slett for dumt. Amerikansk sensur-tankegang vil nok alltid forbli noe jeg ikke forstår meg på. 1 Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 jaha nå vil drapsbølgene i usa gå ned Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Er det virkelig ikke lov å vise bilder av våpen i 4+ aldersgrense film/spill i USA!? Litt dobbeltmoral kanskje men... 3 Lenke til kommentar
Jarlex Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Stusset over disse bildene og videoen da jeg så de i AppStore. Trodde først det var snakk om et spill med mye sex og nakenhet sammen med soldater pga sensuren.. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Har ikkje sansen for sensur og skjønner ikkje behovet for at AppStore skal oppnå 4+ som om kundegruppa er på det nivået. Virker for at amerikanere må tullast inn i ei fantasiverd som utestenger virkeligheten. Dette blir for dumt. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Bildene skal ha 4+, fordi 4+ barn ikke rent sjeldent kan finne på å se seg rundt inne på app store. [spøk]Ja, iPhone er jo rene leketøyet [/spøk] Men hvorfor et barn tar skade av å se et våpen, det kan jeg ikke se for meg. Kan man ikke få kjøpt våpen i leketøysbutikken. Eller se våpen i alle hjem i USA. Måtte det være når pappa tar det frem. Endret 13. februar 2015 av Andrull Lenke til kommentar
Arcturia Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Sier vel mer om USA enn Apple kanskje? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Jepp. At Apple følger sensurering etter hvem som befinner seg der inne synes jeg ikke er så rart i grunn. Hvis det er noen som ofte er der inne så er det mine nevøer i den aldersklassen. Men at reglene for sensur der til lands er derimot rart. Dobbeltmoralen er vanvittig. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Er det virkelig ikke lov å vise bilder av våpen i 4+ aldersgrense film/spill i USA!? Litt dobbeltmoral kanskje men... Apple kan godt ha strengere sensur regler en de lovpålagte, de fleste har det.De kunne dratt den veldig langt før de fikk problemer med myndighetene. På den andre siden kunne Apple kunne godt forbudt bilder av katter i app store også. Det er deres tjeneste, men dette forbudet får meg til å begynne å lure på hva de tenker på eller hvordan rutinene virker her. Mest trolig er det noen på toppen som kommer med temmelig vilkårlige pålegg pga media oppslag uten å ha særlig greie på hva de gjør, De vet at veldig mange spill inneholder skyting. At de da ikke kan vise bilder fra spillet virker latterlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 USA er tross alt dobbeltmoralens hjemland. Dem begynner å ligne mer på Nord Korea en glansbildet mange har av USA. 1 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Dette er for dumt. Monopoldrittfirma som nå skal gå direkte inn og bestemme absolutt alt innhold. Jeg er så glad jeg holder meg unna det der. 2 Lenke til kommentar
Harribo25 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 USA er tross alt dobbeltmoralens hjemland. Dem begynner å ligne mer på Nord Korea en glansbildet mange har av USA. Jepp dette er jo bare tullete. Er det noen som har et glansbilde av USA? I så fall er de lite opplyst. 1 Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Genialt. At noe sånt kommer fra et firma i usa er ganske utrolig. Et skritt i retning av retten til å bære våpen er noe overdrevet. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Så hva med våpen i hylse? Dei får gjøre det på denne metoden da 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå