alex43 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Har lastet ned riktig bios fil men får ikke flashet bios fordi det er ingen flashit.exe fil i det jeg lastet ned fra acer sine sider. Har letet på nett men finner bare ikke noen flash program til å få startet dette. Noen som vet hvor jeg finner flashit.exe? Må flashe i dos siden jeg ikke kommer inn i windows på den. Lenke til kommentar
eller Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Hvilken utgave av Aspire One er det du har? 110/150? Fant i tilfelle dette: http://www.acer.no/ac/no/NO/content/drivers/60;-;AOA110 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) Hvorfor skal du flashe bios på den. Grunnen til det ? Flashe bios fra windows er for det meste frarådet (og jeg stiller meg bak det selv) Går det feil med flashingen kan du bruke den som dørstopper. Endret 14. februar 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
alex43 Skrevet 21. april 2015 Forfatter Del Skrevet 21. april 2015 Hvorfor skal du flashe bios på den. Grunnen til det ? Flashe bios fra windows er for det meste frarådet (og jeg stiller meg bak det selv) Går det feil med flashingen kan du bruke den som dørstopper. Han som hadde den før husker ikke passordet .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå