Gjest member-296438 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 RS Ingrid Alexandra Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Med en slik kameravinkel skal fotografen være glad for at båten er fortøyd , ellers hadde kollisjonen vært nært forestående. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Med en slik kameravinkel skal fotografen være glad for at båten er fortøyd , ellers hadde kollisjonen vært nært forestående. Vennlig hilsen Alec Takker Alec:-) Litt vrient og få til dette bildet. Måtte holde båten med venstre hånd og kamera med høyre...... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 De aller fleste av dine bidrag er verd en kommentar. Her er jeg litt usikker hvordan jeg skal "angripe" verket ditt. Utsnittet er som vanlig kreativt og spennende. For meg ser det ut til at du drar i trossa og dermed får båten til å helle mot venstre, og det stemmer vel med du forklarer til Alec. Godt gjort å få tatt bilde samtidig da! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 De aller fleste av dine bidrag er verd en kommentar. Her er jeg litt usikker hvordan jeg skal "angripe" verket ditt. Utsnittet er som vanlig kreativt og spennende. For meg ser det ut til at du drar i trossa og dermed får båten til å helle mot venstre, og det stemmer vel med du forklarer til Alec. Godt gjort å få tatt bilde samtidig da! Takker for hyggelig kommentar Ragnar:-) Hadde et svare strev med å holde igjen skuta..... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Hva står RS for? Racer Ship? Royal Ship? Ræva Ship? I dont know.. Men bildet var snasent! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Hva står RS for? Racer Ship? Royal Ship? Ræva Ship? I dont know.. Men bildet var snasent! Takker Skrulla:-) RS står for......Rednings Skøyte. Ikke helt sikker, men tror det er gamle Olav V som ligger i opplag i Kr.sand. Mulig de bruker den til opplæring og aktiviteter. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Hva står RS for? Racer Ship? Royal Ship? Ræva Ship? I dont know.. Men bildet var snasent! Takker Skrulla:-) RS står for......Rednings Skøyte. Ikke helt sikker, men tror det er gamle Olav V som ligger i opplag i Kr.sand. Mulig de bruker den til opplæring og aktiviteter. Haha! I skjønna! Selvfølgelig Rednings Skøyte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg