Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Du trenger altså enda en hobby? Hva med en annen form for trening? Ski, sykkel, styrketrening, orientering, boksing? Du liker å kjøre, hva med å begynne å skru bil? Er ikke verre enn å kjøpe nye deler til bilen du allerede har. Nytt eksosanlegg eller ny spiller kanskje? Var ikke helt meningen å gå helt off topic. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Du trenger altså enda en hobby? Hva med en annen form for trening? Ski, sykkel, styrketrening, orientering, boksing? Du liker å kjøre, hva med å begynne å skru bil? Er ikke verre enn å kjøpe nye deler til bilen du allerede har. Nytt eksosanlegg eller ny spiller kanskje? Var ikke helt meningen å gå helt off topic. haha, går fint det... Slettes ikke dårlige idéer, jeg prøver ut det meste så får jeg bare se hva som passser.. (liker ikke å trene, hater det. Kjæresten vil bare at jeg skal ha litt overskudd) Anonymous poster hash: 11674...8a4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2015 Du trenger altså enda en hobby? Hva med en annen form for trening? Ski, sykkel, styrketrening, orientering, boksing? Du liker å kjøre, hva med å begynne å skru bil? Er ikke verre enn å kjøpe nye deler til bilen du allerede har. Nytt eksosanlegg eller ny spiller kanskje? Var ikke helt meningen å gå helt off topic. haha, går fint det... Slettes ikke dårlige idéer, jeg prøver ut det meste så får jeg bare se hva som passser.. (liker ikke å trene, hater det. Kjæresten vil bare at jeg skal ha litt overskudd) Anonymous poster hash: 11674...8a4 Husk at trening bare er kjipt i starten. De første ukene er verst. Men det gjelder også finne noe man er interessert i. F.eks så buldrer jeg 1 gang i uka og digger det. Da blir det fort mer morro og lek enn trening Anonymous poster hash: 62b44...f74 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå