kaiern Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hei, jeg leter etter en CS klan som kansje er villig til å lære meg litt... Jeg har akkuratt starta å spille CS men har en lang erfaring fra andre spill som f.eks. UT2003, UT, SOF, SOF2, Delta force osv. osv.. Håpere som sagt at noen kan lære meg litt.... liker IKKE useriøs spilling (hvis dere er taktiske så gjør det ikke noe i det hele tatt). Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Gå inn på IRC da vel #needclan.no #seekclan Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 ok dette er sikker et VELDIG dum spørsmål men hva er IRC???? Lenke til kommentar
koffern Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Irc er et chatte program som fåregår over online ( www.mirc.com ) ( litt dårlig forklart) Ellers kan jeg anbefale www.clanbase.com og så velge "Wanted" på høyre side Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hvor gammel er du og hvor lenge har du spilt? Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Gå inn på IRC da vel #needclan.no #seekclan quakenet da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Jeg kommer nokk til å spille en god stund før jeg blir med i en klan tror jeg... Er ikke så veldig god enda Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det er få klaner som tar med seg noen uten erfaring, TP osv.. CS-miljøet er relativt dårlig (Jeg vet, jeg er avhening av det ) Få som gidder å ta seg tid til å faktisk hjelpe andre. De fleste liker best å slenge kommentarer som "n00b" osv.. Og du må forall del ikke spørre om hva irc er! Da er du ganske på jordet.. De fleste CS-gamere liker å hakke på folk og det er en brilliant mulighet Noen vise ord før du skriver NOESOMHELST til CS-gamere: Tenk, skriv, les igjennom, tenk mere, post! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 skjønner hva du mener... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå