Gå til innhold

Fugerer dette til Eye-finity?


vimzlefu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Opsette må være noe sånt som dette ikke jeg som har skreve men fant det på en tidligere tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1464168

Da vil jeg anta at jeg kan kjøre 1 DVI og 1 HDMI direkte, bruke det medfølgende adaptret på DVI-skjerm 2, og må anskaffe overgang fra mini DP til DP som så kobles til mitt aktive DP til DVI adapter.

Som sagt over må du ha 2 dvi som du har og en skjerm med eventuelt hdmi med en adapter til aktiv displayport!

Er usikker på det med vga skjermen!

Sikkert uansett noen andre som har med peil/erfaring på eyefinity oppsett! ;) Håper mitt svar var til ca hjelp!

 

Edit: Fant denne: https://www.komplett.no/search?q=vga+displayport

Litt info i henhold til eyefinity/displayport:

Dette er et aktivt adapter som støtter treskjermsløsninger basert på AMD Eyefinity flerskjermsteknologi. Passive adaptere vil kun støtte to skjermer.
DisplayPort to VGA (HD-15) Active Adapter
Connect the DisplayPort (male) end of the connector to your computer and plug your existing VGA cable from the monitor into the VGA (female) adapter. Setup is complete, no software required. The active circuitry built into the DisplayPort to VGA cable adapter seamlessly converts the DisplayPort’s video signal into a crystal clear VGA video signal. The latching DisplayPort connector keeps the adapter securely in-place.
This Active DisplayPort to VGA adapter requires no external power. It is designed to use the power provided through the DisplayPort connection. The power-saving standby mode is initiated through the DisplayPort source or based on the monitor’s status, which is automatically detected by the adapter. Standby mode reduces power consumption when the adapter is not in use and is ideal for energy conservation.
Please note, this Active adapter supports 3 monitor display configurations powered by AMD Eyefinity Multi-Display technology.
AMD Eyefinity Multi-Display Validated
This validation is awarded only to those products that have undergone extensive synthetic and real-world testing. This process helps ensure an optimal experience when using AMD Eyefinity Technology
Endret av Kalaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...