Gå til innhold

Nå er jeg driit lei.......

JarleW

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av alle "Nå er jeg lei....."-postene.

Mer en halvparten av alle postene her på forumet dreier seg om å klage/syte/sutre om :

- Moderatorer ("Kontrollfreaker")

- Warez/Appz/Mp3z

- Signaturer

- Flyttebyråer

- Skrivefeil (Dysleksi ?)

Wining - Wining - Wining - akkurat som jeg gjør nå :smile:

- Også alle de som poster en ny post om et emne som det er skrevet om 500 ganger før. (akkurat som denne)

Jeg la denne posten i SØPPEL der den hører hjemme. (Så slipper SirHartge å flytte den :wink: )

Det er jo meningen at man skal hjelpe hverandre her. Ikke flame hverandre. Blir dårlig stemning/holdning av det. Forumet har ALDRI vært så dårlig - ever - som det er nå. Helt latterlig.

Det er klart det er mange av dere som er seriøse, og det er bra. All ære til dere for det!

PS : SirHartge....jeg syns flyttinga di er ok!

[ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-02-21 18:37 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-21 18:29, JarleW skrev:

Nå er jeg lei av alle "Nå er jeg lei....."-postene.

Mer en halvparten av alle postene her på forumet dreier seg om å klage/syte/sutre om :

- Moderatorer ("Kontrollfreaker")

- Warez/Appz/Mp3z

- Signaturer

- Flyttebyråer

- Skrivefeil (Dysleksi ?)

Jeg la denne posten i SØPPEL der den hører hjemme. (Så slipper SirHartge å flytte den :wink: )

Det er jo meningen at man skal hjelpe hverandre her. Ikke flame hverandre. Blir dårlig stemning/holdning av det.

PS : SirHartge....jeg syns flyttinga di er ok!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-02-21 18:37 ]</font>

Som man ser er det mange som er lei av å klage, og mange som er lei av at de "må klage".

Må si meg enig med JarleW på at det er godt at noen har mulighet til å legge Søppel der det hører hjemme..

Stå på SIR, du er jo høfligere enn de som gang på gang blir flytta på..

Jeg trodde Nerder og Gamere var flinkere til å legge filer der de hørte hjemme....

Ikke rart mange har prob med HardWaren sin :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...