TST Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Gigacon-grunnlegger Renato Mahmutagic kaster lys rundt selskapets konkurs.– Gigacon ble teknisk større og mer utfordrende enn jeg så for meg Lenke til kommentar
Rétroéclairage Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Det er ingen spøk å satse så stort og håper en vitkig lekse har blitt lært, men all creds for at det blir gjort av Gigacon. Jeg var crew i 2014 og hadde en dritbra opplevelse, kommer til å søke crew i år også. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 "Norsk e-sport har de imidlertid stor tro på, sier hun." Det er dyrt å leie en slik arena og pga det så synes jeg de burde låne den ut gratis siden de har stor tro på e-sport. Hvis dette miljøet og konkuranser i Norge skal bli bra så må man ikke satse på å tjene penger før det er skikkelig etablert. Jeg vet ikke hva som foregår bak kulissene, men å gjøre dette til nullprofitt/ veldedighet de første 2-3 årene vil gagne alle. Ikke bare Telenor, alle andre også :) 4 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Nja. Med alle de probleme de hadde med nettet, så skal jeg holde meg passe langt unna Gigacon til jeg hører om noen positive opplevelser neste gang Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Det er ikke rart det var så få dagsbesøkende med så lite det var å gjøre der for dem. Gikk for det meste rundt og så på folk som var på lan, og på et par stands som ville selge meg ting. Man kunne vel også se på turneringer, men de var ikke teknisk i orden, så det ble aldri noe av den dagen jeg var der. Og måtte oppleve det hele i dempet belysning, siden de måtte verne om lanerne som ikke liker lys. Virker som om det ikke er så sjakktrekk å kombinere lan med con, isåfall burde de ha det i adskilte rom. 1 Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Var innom et par av dagene siden jeg fikk gratisbilletter, det som var der var OK, men det var litt for lite av alt. Hallen hørtes like tom og hul ut som løftene til han Renato-fyren. 1 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Kanskje de burde hente litt inspirasjon fra Spillexpo, og få stands fra masse forskjellige spill-relaterte butikker og organisasjoner. Lenke til kommentar
metalheart666 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Dei gjekk konkurs fordi dei sug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå