TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Det at den er modulær gjør det også enklere å få bra luft gjennomstrømming også. Du trenger kun å plugge i de kablene du har bruk for og ta vare på resten. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2015 Tok for sikkerhets skyld og lagde en video hvor jeg prøver å jumpstarte PCU-en. Gjør jeg det riktig? Kabelen jeg kobler til i starten er altså koblet til et par av viftene. Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 I "Vis nytt innhold"-fanen var det kun plass til "Sikringen gikk da jeg startet maskinen - nå fungerer den ..." Det var med stor spenning jeg klikket meg inn i tråden. Fungerer den? Nei. 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2015 "Du vil ikke tro hva som skjedde da han skrudde på PC-en!" 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Nei, ingen komponenter var koblet til strømforsyningen da jeg testet den med den metoden der. Står i post #3 at du skal ha noe utstyr tilkoblet PSU ved jumpstart test. Flott, da blir det nok den. Men er det da sikkert at de sender med alle kablene jeg trenger, siden jeg har tre harddisker (pluss et skjermkort)? Det er jo ikke alle som har det. Du får definitivt med nok kabler med den. Du har ikke så mye utstyr du. Ja bytt alle kablene også. Siden du bytter Corsair mot Corsair så kan det tenkes det er lik pin konfigurasjon på enhetene, men dette får du eventuelt sjekke mot Corsair. Min anbefaling (fordi det er enkelt å anbefale) er å bytte alle kablene. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2015 Supert. Og det ser ut som om jeg bruker jumpstart-teknikken riktig i YouTube-klippet, eller? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2015 Bump. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Ser riktig ut ja. Så lenge du har koblet riktig hvor det skal jumpstartes (ser ut som du har gjort det ja) og har husket på å ha noe som kan belaste strømforsyningen tilkoblet så burde den starte opp. Men neida, denne psu'en ser virkelig død ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå