banansplitt™ Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Kjøpte meg en mobil nå som jeg ikke er fornøyd med. Er det virkelig sånn at jeg kan benytte meg av angreretten og returnere varen selv om jeg har dratt av embalasje og plastikk på alt mulig og brukt telefonen noen dager? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Hvor har du kjøpt den? Du har i utgangspunktet kun angrerett på nett, i fysisk butikk har du ikke krav på det, med mindre de reklamerer for noe annet... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2015 Kjøpt på nett, det fulgte med et angrerett-skjema. Spørsmålet mitt er i grunn om det er så enkelt som at jeg bare kan returnere denne selv etter å ha tatt den ut av plastikk og brukt den, men uten noe "slitasje". Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Så lenge du ikke har tatt telefonen "i bruk som din egen", og den ikke har fått merker, riper eller annet som forringer den, så skal du ha mulighet til å benytte angrerett. Du skal ha lov til å slå på telefonen og prøve den litt. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Du har ikke angrerett på abonnementet (med bindingstid) du evt. tegnet samtidig med kjøp av mobiltelefon. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Du har ikke angrerett på abonnementet (med bindingstid) du evt. tegnet samtidig med kjøp av mobiltelefon. Jo, angrerett gjelder tjenester også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå