Gå til innhold

GTA 5 - PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vært litt snakk om at nå kan man selv starte og stoppe opptak når som helst. Jeg ble til å begynne med litt bekymret for at opptaksfunksjonen skulle bli begrenset til kun denne type opptak, men på sidene til Rockstar fikk jeg bekreftet at man også får mulighet til å ta opp det som nettopp har skjedd. Dette var en fin funksjon i GTA IV.

Lurer forresten på om Rockstar Editor vil bli forkortet Reditor...

Lenke til kommentar

GTA V frir langt over forventningene, milevis over. Å spille et Rockstar spill kontra noe annet er som å bli invitert til en fest hos Dan Bilzerian kontra en venn som bor hos moren. Man kan ikke forklare med ord hvor mye bedre det er, og hvorfor i huleste man ikke har gjort det tidligere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

GTA V frir langt over forventningene, milevis over.

Synes ikke GTA serien tidligere det har innfridd over forventningene, men de har akkurat innfridd 100% til forventningene og det i seg selv er en veldig stor prestasjon. Men husk at Rockstar har hatt noe bajs også utenom GTA serien.
Lenke til kommentar

GTA V frir langt over forventningene, milevis over. Å spille et Rockstar spill kontra noe annet er som å bli invitert til en fest hos Dan Bilzerian kontra en venn som bor hos moren. Man kan ikke forklare med ord hvor mye bedre det er, og hvorfor i huleste man ikke har gjort det tidligere.

Slapp av litt. Hvor har du vært de siste ti årene egentlig?

Storspillene har haglet og det har ikke vært måte på gode spilløyeblikk.

Rockstar er bare best til å hype og dra ut titler i tid. Det er vel snart 5 år siden jeg hørte om dette spillet og enda er det ikke kommet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jo, det kom for nesten to år siden, på et par konsoller kalt Xbox 360 og Playstation 3. Siden den gang har det kommet ut en grafisk oppdatering, og i morgen kommer det enda en, som også inneholder en ny video editor. 

Lenke til kommentar

I min verden finnes ikke konsoll. Slikt kan unger leke seg med. Det jeg er forbannet på er denne melketaktikken til Shitstar. Spillet skal snakkes om noen år, så skal det slippes til old-gen, så skal det slippes til next-gen, og enda lengre etter det igjen kommer det til sin opprinnelige plattform.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke noe imot at folk spøker med denne pesants og master race greia. Eller at det er unger som spiller på konsoll og voksne på PC. Det som er trist er når endel faktisk er seriøse...da er det ikke gøy lengre. Men bare veldig flaut og litt trist.

Anyways... første klipp laget med editoren i GTA. Ser utålmodig på klokka nå.... :D

Lenke til kommentar

Hvorfor ha noe som suger når man kan ha noe som er så bra, store valgmuligheter og tweaking med?

Man kan gjøre så mye med en fullverdig PC, en konsoll er bare cutdown, noobifisert og kun laget til å spille enkle spill med.

Som nevnt. Flaut og trist.

Lenke til kommentar

GTA V frir langt over forventningene, milevis over.

Synes ikke GTA serien tidligere det har innfridd over forventningene, men de har akkurat innfridd 100% til forventningene og det i seg selv er en veldig stor prestasjon. Men husk at Rockstar har hatt noe bajs også utenom GTA serien.

De har hatt det men Red Dead Redemption og GTA V er tekniske mesterverk. Jeg tenker ikke på bare storyen og gameplayet, bare hele tatt at man kan switche realtime mellom karakterne, alle minispillene som bare fungerer uten loading. Dra på en tennisbane og spill ivei, et spill i et spill. Detaljnivået som faktisk var på PS3 den gangen, detaljnivået generelt og multiplayeren som rett og slett er et MMO i seg selv. Gjør 10 forskjellige minigames med folk, invester i aksjer, skaff deg hus, biler, gjør heists sammen i tillegg til en horde med multiplayer moduser. Jeg lar meg imponere stort for det er ingen spill som har kommet i nærheten av det. Når man ser på spill som Watch Dogs, Sleeping Dogs eller Saints Crew så virker det som Rockstar utvikler på teknologi som er 20år fram i tid.

Ikke bare er det langt bedre, dem gir oss 100x mer i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...