Papirkurven Skrevet 9. oktober 2016 Del Skrevet 9. oktober 2016 kjipt å ikke ha penger ass Kommer jo nye DLC's heletiden. Rekker ikke og få kjøpt de nye tinga før det kommer noe nytt igjen Lenke til kommentar
JDC Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 kjipt å ikke ha penger ass Kommer jo nye DLC's heletiden. Rekker ikke og få kjøpt de nye tinga før det kommer noe nytt igjen er du med å tjene penger? Har en mc Club, der vi kan gjøre missions osv, trur jeg har deg på social Club. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Flere en meg som opplever ekstrem lang loadingtid til tider? Flere ganger nå at loadingen har tatt oppimot 5 minutter..... Har jo en relativ rask PC og SSD. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Opplever det samme selv, spesielt i flerspillerdelen. Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 MigeMaur <- Legg meg gjerne til. Spiller ofte stunt races, adv. modes, eller surrer rundt i freemode, når jeg ikke er i en solo public lobby og grinder CEO crates, Import/Export-biler, og selger kokain.(Fun fact: Er rank 252, og har ALDRI gjort noen heists) Lenke til kommentar
JDC Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 MigeMaur <- Legg meg gjerne til. Spiller ofte stunt races, adv. modes, eller surrer rundt i freemode, når jeg ikke er i en solo public lobby og grinder CEO crates, Import/Export-biler, og selger kokain. (Fun fact: Er rank 252, og har ALDRI gjort noen heists) modder du? Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 MigeMaur <- Legg meg gjerne til. Spiller ofte stunt races, adv. modes, eller surrer rundt i freemode, når jeg ikke er i en solo public lobby og grinder CEO crates, Import/Export-biler, og selger kokain. (Fun fact: Er rank 252, og har ALDRI gjort noen heists) modder du?Nei. Har tjent 7 millioner på lovlig vis i løpet av halvannen uke, så ser ikke behovet :-) Lenke til kommentar
JDC Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 MigeMaur <- Legg meg gjerne til. Spiller ofte stunt races, adv. modes, eller surrer rundt i freemode, når jeg ikke er i en solo public lobby og grinder CEO crates, Import/Export-biler, og selger kokain. (Fun fact: Er rank 252, og har ALDRI gjort noen heists) modder du?Nei. Har tjent 7 millioner på lovlig vis i løpet av halvannen uke, så ser ikke behovet :-) Hvordan tjener du det? Hva er raskeste måten? Lenke til kommentar
mna Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Ceo crates. Tom lobby grind... Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Stemmer. CEO-arbeid tar tid, men er veldig lønnsomt. Crates og import/export av biler, pluss koakinsalg som MC-president mellom slagene. Til sammen har jeg raska inn over 50 millioner på den måten. Men som sagt: Det tar tid, så ikke forvent å bli milliardær over natta Lenke til kommentar
JDC Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Er det noen som fortsatt spiller GTA 5 online aktivt? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 En stund siden nå, sist gang jeg var innom var vel i romjulen. På det tidspunktet var det uspillelig bare fult av moddere som skulle ødlegge for alt å alle. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Sist jeg spilte var det ikke mulig å spille det skikkelig. Fullt av moddere som fyrte av biler ut av våpnene sine og slikt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Er det noen som fortsatt spiller GTA 5 online aktivt? Lastet det ned igjen nå for å gi det et til forsøk, så får se hvordan det går. Er morsomt, men sist gang så tok rockstar fra meg alle pengene mine så det var ikke så gøy. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Lastet det ned igjen nå for å gi det et til forsøk, så får se hvordan det går. Er morsomt, men sist gang så tok rockstar fra meg alle pengene mine så det var ikke så gøy. Kan sikkert skaffe noe til deg en dag. )) Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Lastet det ned igjen nå for å gi det et til forsøk, så får se hvordan det går. Er morsomt, men sist gang så tok rockstar fra meg alle pengene mine så det var ikke så gøy. Kom med en oppdatering etter å ha spilt det litt, da Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 Kom med en oppdatering etter å ha spilt det litt, da Will do. Logger på nå, haha. Kan sikkert skaffe noe til deg en dag. )) Tar deg gjerne opp på den du! Eneste måten å "Make GTA great again" Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Kom med en oppdatering etter å ha spilt det litt, da Spilt noen dager nå, og enda ikke møtt en eneste modder. Finnes jo noen garantert, men er bare å trykke join new session hvis de er plagsom. Største problemet er vel når man spiller alene og folk skal griefe. Lettere å ta de om man er et squad. Fortsatt morro da! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Modden jeg bruker fungerer fint med nye updaten. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Modden jeg bruker fungerer fint med nye updaten. Husk å godta forespørselen jeg sendte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå