Gå til innhold

GTA 5 - PC

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å legge GTA på hylla til Rockstar gjør noe med alle juksemakerne som ødelegger alt hele tiden, blir bare verre og verre Tviler strekt på at det kommer til å skje da...

Eneste måten å bli kvitt alle juksemakerne for godt er å spille konsollversjonen. Rockstar Games vil aldri klare å bli kvitt mods i GTAO så lenge det er kode som blir kjørt hos klientene. 

Rockstar lanserer GTAV Vanilla -> Hobbyprogrammerere lager Mod Meny for GTAV Vanilla -> Rockstar oppdaterer GTAV til v1.01 for å stoppe Mod Meny -> Hobbyprogrammerere oppdaterer Mod Meny for GTAV v1.01 -> Rockstar oppdaterer GTAV til v1.02 -> Hobbyprogrammerere oppdaterer Mod Meny for GTAV v1.02 -> syklusen gjentas...

Som du ser så ligger hobbyprogrammerere alltid foran Rockstar Games, siden det går en periode mellom hver oppdatering fra Rockstar. Og så lenge hobbyprogrammerere lanserer sin oppdatering rett etter Rockstar Games sin oppdatering, da vil det alltid være Mod Meny i GTAO.

Eneste måten å ta knekken på dette er at absolutt alt av kode må kjøres på server siden, men det går heller ikke pga linjekapasiteten i 2015 er får dårlig hos den gjennomsnittlige spilleren globalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner en del blir oppgitt over folk som hacker og når man støter på dem så blir man helt sånn.. afff den jævln, ikke nå igjen..

Men jeg liker GTA Online jeg da.. Har ikke problemer med å finne ny server og er for meg kanskje 1 ut av 10 ganger jeg går på GTA V det blir ett "tilfelle".

Hadde det forresten kjempegøy i går da jeg kjørte rundt med Insurgenten, kasta Sticky Bombs på alt og alle og drepte en etter en enten det var purken eller spillere i rommet.. Han ene bare "Please dont dude.." og jeg bare "ok da.." kan anbefales hvertfall, den tåler jo dritmye den bilen. Moro når de sliter såpass med å kverke deg :p

Ellers har jeg kjøpt Brawler til 750 000$ som både ser ut og ER ett rasshøl av ett kjøretøy og jeg bare ELSKER å bruke det overalt på alt og alle :D dere har ikke opplevd ren glede før dere kjører BRAWLER'n (Bråkmakern), customizer'n til your liking, og begynner å smashe spillere i missions og de KLIKKER så syyykt og skyter på deg (men friendly fire er jo av hehe) og de skriver alt mulig hat te deg bwhaha!! fantastisk kjøp dere burde prøve! :laugh: Den er nemlig sprek, veier en del (morsomt å skyve alle vekk og de klikker), ser ut som en douchebag, kommer fram så og si overalt, viser hvem som har størst pikk, de andre føler seg "krenket" og små, og der kommer du og er king of the Road liksom :D

edit: alle de andre kjører jo bare Kuruma eller wannabe Aventador/Nissan GT-R uansett, morsomt å være litt annerledes også i tillegg til å vite de er sjanseløse hvis de ypper seg! :D

bilen ser jo ut som den har lyst å drepe deg. I love it..

http://gta.wikia.com/wiki/Brawler

real-coil-brawler.jpg

0_0.jpg

Endret av James Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har startet på storyen igjen, denne gang på PC. Er kommet til et merkelig punkt der jeg har èn mission som alle tre må ta - en FIB mission som ligger ute ved østkysten, like i nabolaget til Trevor.

Uansett hvem jeg kjører dit med, får jeg beskjed om at oppdraget blir 'distrupted' og at jeg må prøve igjen senere. Har prøvd til forskjellige tidspunkt på døgnet og med alle de tre karakterene. Jeg kommer rett og slett ikke videre?! 

Noen forslag? 

Lenke til kommentar

Jeg har startet på storyen igjen, denne gang på PC. Er kommet til et merkelig punkt der jeg har èn mission som alle tre må ta - en FIB mission som ligger ute ved østkysten, like i nabolaget til Trevor.

Uansett hvem jeg kjører dit med, får jeg beskjed om at oppdraget blir 'distrupted' og at jeg må prøve igjen senere. Har prøvd til forskjellige tidspunkt på døgnet og med alle de tre karakterene. Jeg kommer rett og slett ikke videre?! 

Noen forslag? 

Regner med at dette er oppdrag på Humane Lab. 

Prøv igjen med Michael på kveldstid. Sørg for at Trevor og Franklin er langt unna den båthavna. 

Lenke til kommentar

Stemmer. Prøvde det du skrev, men kom ingen vei. Googlet enda litt til, og viste seg at jeg ikke er den eneste som har hatt det problemet. Var en smarting som mente at man kunne ringe etter taxi med hvilken som helst av karakterene. Når taxien kommer frem står de to andre på brygga og venter på deg.

Så da har det ordnet seg. Men grusomt kjedelig å ha kastet bort to kvelder på å prøve å få spilt oppdraget, og komme seg videre i storyen.

Lenke til kommentar

Merkelig, jeg hadde det samme problemet når jeg rundet GTAV på nytt for 2 uker siden. Løsningen som jeg presenterte fungerte derimot for meg. Kanskje det er litt tilfeldig om den fungerer eller ikke. Trevor var oppe i veien, men like vell langt nok unna slik at han ikke kunne se båthavna. Det var da det fungerte for meg. 

Lenke til kommentar

Gjør Cockstar Games ingenting om dagen for å forhindre hackere?

Jeg startet i leiligheten min, satt på passiv, kjørte ned til den andre garasjen min (Tinsei) hentet Brawleren, skulle ned og starte Los Santos Connection. Men på veien dit selv i passiv-mode eksploderer bilen min og jeg blir hivd ut av den. Så smeller det 100 ganger rundt beina og jeg bare tenker (å herre erre muulig..) Så jeg skriver I have Reported him to Rockstar Games :). ESC/Start-Online-Players-And report.. Ikke lenge var hackeren vekk. Men han etterlot en fin gave som senere ville krasje spillet mitt og det er første gang spillet mitt har krasjet også takke være en kødd. Akkurat nå er jeg skuffet over Cockstar Games, se hva som skjedde nedenfor. Akkurat når klippet slutter krasja det.

https://www.youtube.com/watch?v=baQYrM_YFfE

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke bare kids som cheater i spillet, mange voksen gjør det også. Men kanskje mest drittunger. Rockstar gjør ikke akkurat bekreftelse at spillerne skal må være 18 år for å spille, de bare oppgir falsk alder og får spilt.

Lenke til kommentar

Er det mulig?

Hvis det er så ille å spille GTA, la vær å spille det da? Hvis du synes spillet er så ille. Ingen tvinger deg til å gjøre det. Du har selv kjøpt det, og fortsetter å spille det frivillig.

Og når det kommer til "cockstar" og "kukstjerne", bare la vær. Du oppnår ingenting med å bruke slike "kule" ord. Senker heller troverdigheten din. Du oppfører deg i alle fall ikke som en 24-åring. Voks opp.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det som er helt sikkert er at dere fremstår som mindre voksne, enten det er Kukstjerne eller Cockstar...

Hadde du gått online på GTA V i 5 min. hadde du ikke kommet med et slikt tåpelig utsagn.

Har flere hundre timer med gta online jeg. Minst halvparten med irl venner og bror. Nesten bare opplevelser. Med unntak av connectivity issues, som ikke bare er Rockstar's feil.
Lenke til kommentar

Da har jeg tatt en liten opprydding i tråden her.
Selv om visse begrep brukes i spill betyr det ikke at man bruke de fritt her , spesielt når det har en negativ og ødeleggende effekt på tråden det diskuteres i.
Minner derfor på at vi har Retningslinjer som skal følges og at videre bruk av begrep som © Rockstar eller oversettelser av C varianten vil føre til en pynt på advarsel linjen.

Videre hadde det vært kjekt om dere har kunnet kuttet ned på tullet og heller koset dere sammen om faktisk spill som dere liker i steden for å ødelegge for andre ( dette vil vi gripe inn på om det fortsetter ).

Retningslinjer

• Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...