Gå til innhold

GTA 5 - PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går opplevde jeg en hacker/scripter i GTA 5 online. Jeg kjeda meg og cruisa rundt nede på stranda mens jeg ventet på en av de nye eventene.

Plutselig ble jeg kasta ut av bilen, selv trodde jeg at jeg måtte ha kommet borti f mens jeg kjørte. Jeg gikk etter bilen som stoppet like foran meg.

Så begynner det å regne penger på karakteren min, først så tenkte jeg at dette var en av de nye eventene, men det kom så mye penger at det til slutt kom en feilmelding. Jaja tenkte jeg og gikk til bilen og satte meg inn, men da havna jeg på passasjer siden. Bilen begynte å kjøre, det var ingen å se i forsetet. Det var da jeg skjønte at det var noe muffens på gang. Så i en 5 minutters tid satt jeg på, mens fargene og utseendet på bilen ble endre underveis. Ett par fly turer ble det også før GTA 5 krasja.

Det var en fiffig opplevelse.

Det har skjedd så mange ganger at jeg har mistet tellingen.

Lenke til kommentar

Har nett, men jeg liker ikke at jeg ''leier'' spillet. For hva skjer om nettet mitt er nede en dag eller to? Eller når Rockstar legger ned serverne til spillet om 4-5 år? Uansett syns jeg den type DRM er den styggeste som finnes.

Jeg har spilt mange ganger uten nettilgang helt problemfritt. Og om det av en eller annen spesiell grunn ikke funker, hva så? Du har nok av tid ellers.

Ser virkelig ikke problemet her.

Lenke til kommentar

Har nett, men jeg liker ikke at jeg ''leier'' spillet. For hva skjer om nettet mitt er nede en dag eller to? Eller når Rockstar legger ned serverne til spillet om 4-5 år? Uansett syns jeg den type DRM er den styggeste som finnes.

Jeg har spilt mange ganger uten nettilgang helt problemfritt. Og om det av en eller annen spesiell grunn ikke funker, hva så? Du har nok av tid ellers.

Ser virkelig ikke problemet her.

Det er fint for at du ser slikt på det, men jeg gjør ikke det. Har jeg brukt 500 kroner på et spill som jeg vil spille singleplayer, forventer jeg at jeg kan spille det akkurat når det passer meg uavhengig om jeg har tilgang til nett eller ikke. Et produkt du betaler for skal funke som det skal.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har en fix til meg? ;)

Spillet krasjer random etter en online event viss jeg kjører dx11.får bare en gtav har sluttet å virke å ctd. Dx10.1 funker derimot strøken.. Kan tenkes det er en win10 bug, men vet ikke siden det tryner når det ikke er last på cpu eller gpu

Lenke til kommentar

Spillet krasjer random etter en online event viss jeg kjører dx11.får bare en gtav har sluttet å virke å ctd. Dx10.1 funker derimot strøken.. Kan tenkes det er en win10 bug, men vet ikke siden det tryner når det ikke er last på cpu eller gpu

Gjør som meg, og ha dualboot med win 8.1 og win 10 :)
Lenke til kommentar

Gjør som meg, og ha dualboot med win 8.1 og win 10 :)

Hadde et håp om å slippe det, men litt nedtur å bruke dx10.1 også. Fåt håpe nv får fart på win 10 driverene snart. Når sant skal sies er det eneste spillet som kødder, men slipper unna mye dritt siden jeg bare kjører en gpu

EDIT: fant en fix, har hvertfall ikke tryna i ettertid. Satt gtav launcher filen i admin og win8 kompabilitetsmodus!

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja det er sånn Rockstar Games er. Pengegriske jævler som vil at du må bruke penger på "Shark cards" eller bruke "hundrevis av år" på å repetere de samme drittoppdragene lenge nok for å kunne tjene penger. 

Hvordan er den nyeste oppdateringen ellers? Dyrt og elendig?

Har ikke fått spilt dette spillet på en stund, fordi stasjonær PC ikke er tilgjengelig for øyeblikket. Derfor kan jeg ikke teste det ut selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri brydd meg om penger eller RP. Spiller bare med lav rank karakterer og dreper alle i hele lobbyen med jagerfly. Har 13 brukerkontoer på Xbox og 2 på PC. Sikkert blitt Bad Sport over 80 ganger tilsammen på Xbox 360, Xbox One, og PC og har drept over 30 000 spillere. Det er morsomt det.

Når du har voldtatt hele lobbyen med jagerfly og du lar de få sjansen til å hevne seg så skjer noe slikt som dette:

https://www.youtube.com/watch?v=yEx12RLymWo

En av mine høydepunkter i GTAO på Xbox 360. Har flere tilsvarende opptak på Xbox One og PC, men har ikke publisert de.  

Det er Rockstar Games sin feil at jeg spiller sånn:)

Lenke til kommentar

Du er en av drittungene du, ja.

Selvsagt. 

Nesten "uovervinnelig" med jagerfly virker det som (ikke for å skryte og jeg tror ikke jeg er uovervinnelig). Folk har veldig store problemer med å skyte meg ned, nesten ingen greier det. Flere av mine kontoer har K/D på over 400.00 - 500.00. Veldig morsomt å drepe folk når en flyr baklengs med jagerfly.

Enda verre er det når en spiller med Nazi crew:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...