Gå til innhold

GTA 5 - PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gta Online var veldig bra og kan bli fremdeles , men da må Rockstar få fingeren ut av ræven og begynne å beskytte spillet mot hacking/modding. Alt man kan gjøre på Online er fantastisk, men hjelper ikke det om man må søke og søke etter ny server hvor det ikke er moddere. 

Skulle heller brukt pengene på å lage bedre beskyttelse på Online enn å komme med ny patch. Det er min mening. 

Lenke til kommentar

Har aldri sagt jeg har 144 i gtaO , aldri prøvd det online.

Ok da, 140 fps var dine ord (140 fps 144 fps 140 fps... stor forskjell). Ingen forskjell på GTAV og GTAO, det er det samme spillet, men to ulike moduser i samme verden. 

Teit forum, faen bare frekke komentarer når man spør om ting, jeg er ikke en 14 årig gamer som vet alt om pc spill osv. Var et helt normalt spørsmål om hba gta online går ut på. Drittonga!

Reflekter gjennom det du skriver, så vil du få profesjonelle svar i retur:)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har aldri sagt jeg har 144 i gtaO , aldri prøvd det online.

Ok da, 140 fps var dine ord (140 fps 144 fps 140 fps... stor forskjell). Ingen forskjell på GTAV og GTAO, det er det samme spillet, men to ulike moduser i samme verden. 

Teit forum, faen bare frekke komentarer når man spør om ting, jeg er ikke en 14 årig gamer som vet alt om pc spill osv. Var et helt normalt spørsmål om hba gta online går ut på. Drittonga!

Reflekter gjennom det du skriver, så vil du få profesjonelle svar i retur:)

This.

1+;-)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal ta en kikk igjen snart. Ga det opp for ett par måneder siden men hvis det har blitt bedre kan det jo være håp. Men virker  ikke så lovende med den nye patchen hvis den fokuserer mer på "pvp combat" da dette jo vil være en gavepakke til de som jukser.

Lenke til kommentar

Jeg synes rockstar har gjort en veldig bra jobb med banning av cheatere. Jeg har sikkert spillt 30+timer den siste måneden og sett veldig lite av cheatere, kontra før hvor det var umulig og finne servere uten cheatere på. 

Spiller kun Online og storkoser meg med det. Gleder meg veldig til den nye patchen.

Jeg har blitt bannet 1 gang pågrunn av at en "framet" meg på spillet. Han gjorde slik at jeg drepte alle i lobbyen, og alle trodde det var meg som gjorde dette. og derfor reportet de meg. Så nei, de gjør ikke en god jobb.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Jeg synes rockstar har gjort en veldig bra jobb med banning av cheatere. Jeg har sikkert spillt 30+timer den siste måneden og sett veldig lite av cheatere, kontra før hvor det var umulig og finne servere uten cheatere på. 

Spiller kun Online og storkoser meg med det. Gleder meg veldig til den nye patchen.

Enig! Merkbart mye bedre. Kan faktisk ikke huske sist jeg ble blæsta til helvete, eller fikk en UFO tredd over meg umiddelbart jeg gikk ut hjemdøra. Kjører mye race, og ikke snusk der heller den siste tiden.

Lenke til kommentar

Jeg må alltid gå i passive, ellers så blir jeg drept(hydras f.eks og hvor folk dør 10 stk av gangen). Og går jeg i passive så får jeg stjerner på meg.

Havner alltid på polske servere og russiske servere, selv om jeg ikke har noe bad sport. Det er bare de jeg pinger best til. Så jeg må hoppe igjennom noen servere først.

Aldri brukt cheats, aldri vært bad sport.

Kanskje noen av dere vet hvordan i CS hvor man brukte cheats, for å forhindre cheats? Eller oppdage cheats? Føler at det blir det samme i GTA:O snart.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

I går opplevde jeg en hacker/scripter i GTA 5 online. Jeg kjeda meg og cruisa rundt nede på stranda mens jeg ventet på en av de nye eventene.

Plutselig ble jeg kasta ut av bilen, selv trodde jeg at jeg måtte ha kommet borti f mens jeg kjørte. Jeg gikk etter bilen som stoppet like foran meg.

Så begynner det å regne penger på karakteren min, først så tenkte jeg at dette var en av de nye eventene, men det kom så mye penger at det til slutt kom en feilmelding. Jaja tenkte jeg og gikk til bilen og satte meg inn, men da havna jeg på passasjer siden. Bilen begynte å kjøre, det var ingen å se i forsetet. Det var da jeg skjønte at det var noe muffens på gang. Så i en 5 minutters tid satt jeg på, mens fargene og utseendet på bilen ble endre underveis. Ett par fly turer ble det også før GTA 5 krasja.

Det var en fiffig opplevelse.

Lenke til kommentar

Kan noen gjøre meg en tjeneste og trekke ut nettverkskabelen ut fra pcen sin og deretter se om det er da mulig å klikke seg inn på spillet og spille singleplayer? Har lyst til å kjøpe dette spillet, men trenger bekreftelse på at det funker uten internett først.

Nei, det var ihvertfall umulig for meg å spille når nettet forsvant en ukes tid i våres frustrerende nok.. Må logge inn i den R* Sosial Club moroa.

Lenke til kommentar

Hva snakker du om? Selvfølgelig kan du spille Gta singleplayer. Trenger ikke å ha internett for å spille singleplayer.

Der tar du feil.

Spillet sjekker periodisk om du eier spillet gjennom Internet. Har det gått en stund uten Internett, og du prøver å starte spillet da får du ikke spilt, med mindre du kobler til Internett.

«internet connection required for activation, online play, and periodic entitlement verification»

Kilde: http://www.gamer.no/artikler/grand-theft-auto-v-kommer-ikke-til-pc-i-januar-likevel/166867

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...