KatrinaS Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Er 140fps bra på Ultra grafikkinstilling?Hva tror du selv? Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Tror det er råååbra;p Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Har fått min nye GTX 970 nå. Montert den i stasjonæren, og skal koble stasjonæren opp igjen seinere. Må være litt sosial først. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Er 140fps bra på Ultra grafikkinstilling?Hva tror du selv? Bare en idiot som er ute etter å få skryt og anerkjennelse fra andre på at det er bra. "Idiot" blir her begrunnet med at vedkommende spør et så dumt spørsmål. 4 Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Har ikke opplevd noe cheating jeg;o verken ps4 eller pc? Når begrepet "cheat" blir benyttet så sikter en til slikt faenskap som dette: Videoen er publisert i tråden fra før. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Er nok det ja, spesielt på denne måten blir det teit... Noen som har en bil de liker? Bytter selv mellom Coquette classic og E(A)nus Windsor, Digger de begge ^^ Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Hørtes veldig merkelig ut.. Tviler på at det er rockstar som har gjort dette. Da skulle det i såfall fungert i singelplayer. Får du til å velge våpen og slikt mens du sitter i et kjøretøy da? Og sikte? Sjekket innstillingene til mus/tastatur/kontroller? Kanskje en re-install vil hjelpe. Virker som om det har blitt mye mindre cheating i spillet nå også. De siste dagene har jeg ikke sett noen. Har rockstar gjort noe, eller er det bare folk som har gått lei å cheate? Re-install? hva har du røyka for noe?! :O aldri i livet.. men tror jeg har funnet ut av det, var visst noe bug når jeg alt-tabbet. Jeg pleier alltid av en vane og skjekke om 970n kjører 1501mhz på boost i afterburner, og alt tab har visst gjort at skyte ut av bilen ikke funker.. Men innså greia når jeg spilte en gang uten å gjøre det. Greit for dere også å vite da hvis det skulle skje i framtiden. Har ikke opplevd noe cheating jeg;o verken ps4 eller pc? Når begrepet "cheat" blir benyttet så sikter en til slikt faenskap som dette: Videoen er publisert i tråden fra før. Fy fan for no faenskap.. Hater sånne som dem Lenke til kommentar
uggy Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Har noe lignende problem som dette, er langt fra så ille som det er på denne videoen. Men det skjer at jeg får lignende problem. Noen tips om hva problemet kan være? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg får noe lignende - av og til - om jeg har SLI aktivert, og spiller på tre skjermer. SLI på èn skjerm går fint. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg har 3-veis SLI på en skjerm Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Slå av SLI og se hvordan det går da. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Bruker dere nvidia pcss eller har dere det på sharp/soft? Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Er gta5 online bra? Hva går det ut på? Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Er gta5 online bra? Hva går det ut på? Er du virkelig så dum? Det var jo du som var så usikker på om 144fps på Ultra i GTAO var bra tidligere. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Ser ikke ut til at han er blandt de skarpeste nei.. xD Er jo ikke værre en å logge seg inn å prøve selv? lol... Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Har aldri sagt jeg har 144 i gtaO , aldri prøvd det online. Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Teit forum, faen bare frekke komentarer når man spør om ting, jeg er ikke en 14 årig gamer som vet alt om pc spill osv. Var et helt normalt spørsmål om hba gta online går ut på. Drittonga! 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Når ble 14-åringer eksperter på PC og spill? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Er gta5 online bra? Hva går det ut på? Næ, egentlig ikke. Online har blitt så ubrukelig fordi Rockstar ikke klarer å fikse spillet sitt. Det kryr av moddere og Rockstar banner uskyldige personer også. 1 Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Er gta5 online bra? Hva går det ut på? Næ, egentlig ikke. Online har blitt så ubrukelig fordi Rockstar ikke klarer å fikse spillet sitt. Det kryr av moddere og Rockstar banner uskyldige personer også. takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå