Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Så skulle jeg kjøpe en ny en da, men kan ikke kjøpe noen biler fra legendary motorsport, order knappen kan ikke trykkes på. Tips?

Husk å velge farge først...

 

Haha, takk :p

 

Men bilen jeg stylet er borte for alltid?

 

 

Jeg har ikke spilt singleplayer på en evighet.

Men på Online så må du betale for å forsikre den på samme stedet hvor du styler bilen.

Lenke til kommentar

 

 

 

Så skulle jeg kjøpe en ny en da, men kan ikke kjøpe noen biler fra legendary motorsport, order knappen kan ikke trykkes på. Tips?

Husk å velge farge først...

 

Haha, takk :p

 

Men bilen jeg stylet er borte for alltid?

 

 

Jeg har ikke spilt singleplayer på en evighet.

Men på Online så må du betale for å forsikre den på samme stedet hvor du styler bilen.

 

Sant, man har ikke samme i singleplayer. Men samma kan det være, har nok penger på singleplayer :p Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Er all juksingen i Online som fikk meg til å miste interessen helt. Veldig synd fordi konseptet var artig. Har egentlig ikke noen  problemer med singleplayer slik som han i videoen. Eneste som er fullstendig latterlig er når man får maks stjerner. Da spawner det politi foran deg uansett hvor du drar. Om du så kjører inn i en lang tunnel dukker plutselig politiet opp foran deg. Er ikke noe vits i å prøve å kjøre fra politiet siden de spawner foran deg uansett. Eneste muligheten jeg fant var å hoppe ned i ubåten og kjøre.

Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp av en som kan dette bedre enn meg.

Gta 5 er ikke under Steam.

Først installerte jeg gta 5 på F:

Så flyttet jeg det til D: som er ssd og endret install path i registeret så det ble riktig.

Og det har fungert fint hele tiden, men nu er det oppstartproblemer selv som admin.

Jeg vet ikke om det er win 10 som lager problemer.

 

Jeg har gta 5 på dvd, originalt og i setup er det repair som jeg prøver å kjøre.

Når jeg kjører repair så begynner den å installere på F: mens spillet er på D:

Så da må det jo ligge en install path et sted på harddisken da, men hvor?

 

Eller er det event. en annen måte å fixe spillet på?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Må spørre om dette før jeg glemmer det.. Det kom ett punkt eller en dag for 2 uker siden kanskje..

Jeg kan ikke lenger skyte ut fra vindu i bilen min! Ikke i Singleplayer ikke i Online!

Dette fungerte før, det er nesten som om Rocktar straffer meg for ett eller annet (jeg cheater ikke, men fikk cash drop i huet en gang jeg kom fra ett mission tilbake inn i en server)..

 

Det rareste er at plutselig etter at jeg har spilt kanskje 1-2 timer, så funker det plutselig igjen!

Jeg spiller med kontroller og knappen funker den ekke ødelagt eller noe, ikke når jeg tester høyreklikk på musa heller..

Bare syns dette er helt hinsides rart at det ikke skal funke lenger.. Noen som vet noe eller har lign. problem?!

Lenke til kommentar

Hørtes veldig merkelig ut.. Tviler på at det er rockstar som har gjort dette. Da skulle det i såfall fungert i singelplayer. Får du til å velge våpen og slikt mens du sitter i et kjøretøy da? Og sikte? Sjekket innstillingene til mus/tastatur/kontroller? 

Kanskje en re-install vil hjelpe.

 

Virker som om det har blitt mye mindre cheating i spillet nå også. De siste dagene har jeg ikke sett noen. Har rockstar gjort noe, eller er det bare folk som har gått lei å cheate?

Lenke til kommentar

Rockstar har bannet maaaange, Meg og flere (vi er vel tilsammen ca 8-10stk) kamerater ble bannet for 2 uker pga cheat.

 

Men før noen sier noe så brukte vi kun mods ilag for å spille f.eks cops and robbers osv, altså disable police, spawn all weapons etc. Så vi gjorde no harm mot andre spiller uten cheat.

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...