NoTrace Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Call of Duty AW mener jeg har P2P servere. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 (endret) Knirkefritt Prison break heist, vi hadde alle hoppet ut ifra flyet, så kommer meldingen at fyren vi har reddet er drept, mission failed. Bra gjort siden det er han som fløy flyet. Endret 15. juli 2015 av -Léon- Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Kva andre store spel nyttar P2P-serverar, eigentleg? De fleste multiplayer-spill til konsoll, virker det som. Det har ført til at PC-versjonen har et lignende system. Mitt første møte med P2P-servere på PC var Call of Duty: Modern Warfare 2, som viste seg å være mye mer problematisk enn Modern Warfare 1 sine dedikerte servere. MW3 og Black Ops har dedikerte servere på PC (vet ikke med de nyeste, trolig en blanding). Destiny har en blanding, avhengig av hva slags type game du er i. Halo 4 har ikke dedikerte servere, men Halo 5 skal visst ha det. Bare for å nevne noen. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg byttet ut min AMD fx-8350 med en i5-4460 for å gå fra ett stort kabinett til m-Itx. Testet GTA nå, og pluttselig ligger jeg 10-20fps høyrere en hva jeg gjorde før. Har spillet fått noen oppdateringer de siste to dagene, eller er det virkelig så stor forskjell på de to prosessorene i spillytelse? Før lå jeg på omtrent 40-55fps, men nå ligger jeg på omtrent 48-72 fps. Resten av maskinen er forøverig den samme med gtx 760 og 8gb ram, og innstillingene har jeg atpåtill satt litt høyere en tidligere rundt high til very-high. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Det spørs veldig på spillene, så det vil variere stort, men Intel-CPUer er generelt bedre enn AMDs til gaming. Lenke til kommentar
larriss Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Da er episode 2 ute. Vi tester da ut den snasne T20, den legendariske Infernus og en ekte banebil: Jester Racecar. https://www.youtube.com/watch?v=QH7npHlUZQs Sjekk http://armyoflostsouls.com/bomgir for mer info og rundetider 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Jeg byttet ut min AMD fx-8350 med en i5-4460 for å gå fra ett stort kabinett til m-Itx. Testet GTA nå, og pluttselig ligger jeg 10-20fps høyrere en hva jeg gjorde før. Har spillet fått noen oppdateringer de siste to dagene, eller er det virkelig så stor forskjell på de to prosessorene i spillytelse? Før lå jeg på omtrent 40-55fps, men nå ligger jeg på omtrent 48-72 fps. Resten av maskinen er forøverig den samme med gtx 760 og 8gb ram, og innstillingene har jeg atpåtill satt litt høyere en tidligere rundt high til very-high. Det er en grunn til AMD sliter om dagen, de blir buttfucka på gpu markedet, og forsåvidt det samme på cpu området når det kommer til high-end. På resten av markedet så ligger de vel ca ca sammen Intel. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Det er en grunn til AMD sliter om dagen, de blir buttfucka på gpu markedet, og forsåvidt det samme på cpu området når det kommer til high-end. På resten av markedet så ligger de vel ca ca sammen Intel. Jeg hadde virkelig ikke sett for meg at prosessoren til AMD som er sett på som high-end, blir slått av en middels i5 cpu. Nå har jeg selv sett hvor mye amd sliter, og jeg hadde ikke sett for meg at det var snakk om så stor forskjell. Jeg håper snart noen andre kommer på banen og gir Intel konkuranse i dette markedet. Endret 18. juli 2015 av chri-ot Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Det er en grunn til AMD sliter om dagen, de blir buttfucka på gpu markedet, og forsåvidt det samme på cpu området når det kommer til high-end. På resten av markedet så ligger de vel ca ca sammen Intel. Jeg hadde virkelig ikke sett for meg at prosessoren til AMD som er sett på som high-end, blir slått av en middels i5 cpu. Nå har jeg selv sett hvor mye amd sliter, og jeg hadde ikke sett for meg at det var snakk om så stor forskjell. Jeg håper snart noen andre kommer på banen og gir Intel konkuranse i dette markedet. Der er feilen, de ser på Amd CPU som high-end, mid-end på det sterkeste spør du meg... High-end er I7 4790K-ish, ingen amd CPU'er som jeg har sett slår den i spill. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Det er en grunn til AMD sliter om dagen, de blir buttfucka på gpu markedet, og forsåvidt det samme på cpu området når det kommer til high-end. På resten av markedet så ligger de vel ca ca sammen Intel.Jeg hadde virkelig ikke sett for meg at prosessoren til AMD som er sett på som high-end, blir slått av en middels i5 cpu. Nå har jeg selv sett hvor mye amd sliter, og jeg hadde ikke sett for meg at det var snakk om så stor forskjell. Jeg håper snart noen andre kommer på banen og gir Intel konkuranse i dette markedet. Der er feilen, de ser på Amd CPU som high-end, mid-end på det sterkeste spør du meg... High-end er I7 4790K-ish, ingen amd CPU'er som jeg har sett slår den i spill. Kan si meg enig der, når det "beste" fra AMD sliter med å slå Intels billig-prossesor tror jeg både nettbutikker, anmeldere og ikke minst AMD selv bør bytte ut termilogien sin litt. Det skal riktignok sies at den nevnte AMD prosessoren gruser den nevte I5 prosessoren i syntetiske tester, så til riktig bruk er den nok riktig klassfisert som high end. Til gaming derimot har ikke AMD noe noe å stille opp med. Så nå håper jeg Qualcomm, IBM eller noen andre snart kommer på banen med desktop-prosessorer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Akkurat det er vel tvilsomt i nærmeste fremtid, pga markedsandelen Intel og AMD deler seg i mellom. Men når det er sagt, AMD har lagt seg på en pris som grei hvis man skal gå for en budsjett gamer. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Hei, har ikke kjøpt så mange biler i single player, men gjorde det igår. Stylet den opp og greier, men turen ente i sjøen.... Hva skjer da? Er den borte for alltid? Har sjekket garasjen og den inntauings-greia, nada. Så skulle jeg kjøpe en ny en da, men kan ikke kjøpe noen biler fra legendary motorsport, order knappen kan ikke trykkes på. Tips? Har forøvrig kjøpt en ekstra garasje hvor denne bilen som er borte ble levert til. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Ring Morse Insurance om bilen din blir vraket på grunn av egne eller andres uhell. Bilen havner hos politiet som følger av inntauing om du har politiet etter deg og enten blir tatt, eller rømmer fra åstedet. Det vil da være en blip på kartet der bilen din er tauet inn til. Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Men dette er single player, jeg har ikke morse som kontakt på franklin sin telefon hvertfall Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Så skulle jeg kjøpe en ny en da, men kan ikke kjøpe noen biler fra legendary motorsport, order knappen kan ikke trykkes på. Tips?Husk å velge farge først... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Flere som har problemer med at spillet bare fyser helt uten vidre? Vet ikke om det er spillet sin feil eller om det er cheaters som fucker opp serverene. Skjer veldig ofte hos meg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Flere som har problemer med at spillet bare fyser helt uten vidre? Vet ikke om det er spillet sin feil eller om det er cheaters som fucker opp serverene. Skjer veldig ofte hos meg. Hos meg er det grafikk driverene som fucker seg til. Er det samme meldingen eller tingen som skjer med deg? Spillet fryser og jeg må alt-tab ut av spillet og så lukke det. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Flere som har problemer med at spillet bare fyser helt uten vidre? Vet ikke om det er spillet sin feil eller om det er cheaters som fucker opp serverene. Skjer veldig ofte hos meg. Hos meg er det grafikk driverene som fucker seg til. Er det samme meldingen eller tingen som skjer med deg? Spillet fryser og jeg må alt-tab ut av spillet og så lukke det. Får ikke noe melding annet en "GTA V Sluttet å fungere". Må alt-tab ut jeg også. Fikk det på en server uten noen andre en meg innpå, så det kan ikke være cheaters. Så det er nok noe krøll med skjermkort driveren. Endret 26. juli 2015 av Papirkurven Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 (endret) Hei, har ikke kjøpt så mange biler i single player, men gjorde det igår. Stylet den opp og greier, men turen ente i sjøen.... Hva skjer da? Er den borte for alltid? Har sjekket garasjen og den inntauings-greia, nada. Så skulle jeg kjøpe en ny en da, men kan ikke kjøpe noen biler fra legendary motorsport, order knappen kan ikke trykkes på. Tips? Har forøvrig kjøpt en ekstra garasje hvor denne bilen som er borte ble levert til. Hehe, sånt kan skje. Da du kjøpte bilen og kjørte i vannet og autosave var på, så mistet du bilen når du gikk ut av spillet. Tips: slå av autosave i settings. Når du kjøper en bil så kan du velge å save etter at du har kjøpt den. Om du mister bilen i vannet eller den blir sprengt, ikke save når du går ut av spillet. Neste gang du logger inn så står bilen i garasjen. Hvis du har autosave på når du går ut av spillet så lagrer den at bilen er borte. Håper du skjønte noe av dette. Endret 26. juli 2015 av KBundy Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. juli 2015 Del Skrevet 27. juli 2015 Flere som har problemer med at spillet bare fyser helt uten vidre? Vet ikke om det er spillet sin feil eller om det er cheaters som fucker opp serverene. Skjer veldig ofte hos meg. Hos meg er det grafikk driverene som fucker seg til. Er det samme meldingen eller tingen som skjer med deg? Spillet fryser og jeg må alt-tab ut av spillet og så lukke det. Får ikke noe melding annet en "GTA V Sluttet å fungere". Må alt-tab ut jeg også. Fikk det på en server uten noen andre en meg innpå, så det kan ikke være cheaters. Så det er nok noe krøll med skjermkort driveren. Jeg har en GTX 980 siste versjon av driverene. Hva er det du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå