Orwandel Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Noen som er flinke til å kjøre og kunne tenke seg å hjelpe meg med en achievement? Den eneste jeg sliter med er Backseat Driver. Har selv vunnet rallyløp der jeg har kjørt (kan løypa utenatt, folk bruker jo hverken mic eller piler...), men har ikke funnet randoms som er flinke nok til å kjøre til at jeg har kunnet låse opp denne. Jeg kan selvfløgelig hjelpe til med samme achievement eller evt. andre ting man skulle slite med til gjengjeld. Bare å rigge den, få med 3 andre. Jeg og to kompiser kan sikkert hjelpe. (for du må vel vinne mot et annet lag?) Er man to stk. som faktisk bruker mic. er det vel en enkel sak å vinne, siden resten mest sannsynlig ikke gjør det. Jeg har prøvd med piler, og det er ikke så lett siden du ikke har piler som sier "rett frem" eller "snu". Det er nesten ikke vits i å "rigge" det, man trenger bare å bli host og skifte til rally en runde Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Umm, jeg kan ikke finne profilen min på social club nå visstnok, er det flere som har problemer med det ? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ser ut som jeg har blitt hacka -.- Alle vennene mine er fjernet, navnet er endret, har forlatt crewet som jeg startet og lagd ny karakter.. Heldigvis var den andre karakteren og pengene intakt.. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ser etter noen som vil være med på noe billøp. Som regel få som joiner på de serverne jeg har joinet og å kjøre 2 stk er ikke fullt så gøy. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ser også etter noen å spille online med. Har nettopp begynt å spille etter å ha rundet spillet så vet ikke hvordan det her fungerer Men jeg er med på hva som helst, har selvsagt mic og TS. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Hvordan det føles å komme inn i Free Roam i GTA V. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Ser ut som et par Mods har virus og/eller keyloggere i seg http://www.pcgamer.com/gta-5-mods-angry-planes-and-no-clip-contain-malware/ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Hvordan det føles å komme inn i Free Roam i GTA V. Ikke hvis du kommer ut av garasjen i denne. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) Noen som er flinke til å kjøre og kunne tenke seg å hjelpe meg med en achievement? Den eneste jeg sliter med er Backseat Driver. Har selv vunnet rallyløp der jeg har kjørt (kan løypa utenatt, folk bruker jo hverken mic eller piler...), men har ikke funnet randoms som er flinke nok til å kjøre til at jeg har kunnet låse opp denne. Jeg kan selvfløgelig hjelpe til med samme achievement eller evt. andre ting man skulle slite med til gjengjeld. Bare å rigge den, få med 3 andre. Jeg og to kompiser kan sikkert hjelpe. (for du må vel vinne mot et annet lag?) Er man to stk. som faktisk bruker mic. er det vel en enkel sak å vinne, siden resten mest sannsynlig ikke gjør det. Jeg har prøvd med piler, og det er ikke så lett siden du ikke har piler som sier "rett frem" eller "snu". Det er nesten ikke vits i å "rigge" det, man trenger bare å bli host og skifte til rally en runde Jo, er piler for rett frem og snu. EDIT: ah ser at det gjaldt rally. Men i heistet hvor den ene må instruere sjåføren så var det ihvertfall piler for rett frem og å snu. Dårlig hvis ikke det samme gjelder for rally. Endret 15. mai 2015 av NinjaVal Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Noen som er flinke til å kjøre og kunne tenke seg å hjelpe meg med en achievement? Den eneste jeg sliter med er Backseat Driver. Har selv vunnet rallyløp der jeg har kjørt (kan løypa utenatt, folk bruker jo hverken mic eller piler...), men har ikke funnet randoms som er flinke nok til å kjøre til at jeg har kunnet låse opp denne. Jeg kan selvfløgelig hjelpe til med samme achievement eller evt. andre ting man skulle slite med til gjengjeld. Bare å rigge den, få med 3 andre. Jeg og to kompiser kan sikkert hjelpe. (for du må vel vinne mot et annet lag?) Er man to stk. som faktisk bruker mic. er det vel en enkel sak å vinne, siden resten mest sannsynlig ikke gjør det. Jeg har prøvd med piler, og det er ikke så lett siden du ikke har piler som sier "rett frem" eller "snu". Det er nesten ikke vits i å "rigge" det, man trenger bare å bli host og skifte til rally en runde Jo, er piler for rett frem og snu. EDIT: ah ser at det gjaldt rally. Men i heistet hvor den ene må instruere sjåføren så var det ihvertfall piler for rett frem og å snu. Dårlig hvis ikke det samme gjelder for rally. Er ikke noen slike som jeg har funnet ut av i alle fall. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Hvordan det føles å komme inn i Free Roam i GTA V. Ikke hvis du kommer ut av garasjen i denne. Mye av problemet med spillet akkurat nå. Alle kjører rundt i armored biler, så man kan ikke kjøre med favorittkjøretøyene sine lenger. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 GTA V har en egen Nexus side ja, det ante jeg ikke. Er det noen som har prøvd litt og som har noen mods de kan spesielt anbefale? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Hvordan det føles å komme inn i Free Roam i GTA V. Så nettop den episoden helt tilfeldig Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Hvordan det føles å komme inn i Free Roam i GTA V. Så nettop den episoden helt tilfeldig Samme her. Jeg tenkte, vent litt har ikke jeg sett dette klippet før et sted? Blir mods deaktivert når man starter flerspiller? Eller må man deaktivere dem manuelt først? Har tenkt til å teste ut noen mods for enspiller. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Når man kjører billøp, så er det noen tall til venstre for hvor mye du vil vedde. Er det "odds" for at du vinner eller? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Så nettop den episoden helt tilfeldig Det var neppe helt tilfeldig. Jeg så den samme episoden på Viasat4 i går og fikk da idéen til Gif-en. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Så nettop den episoden helt tilfeldig Det var neppe helt tilfeldig. Jeg så den samme episoden på Viasat4 i går og fikk da idéen til Gif-en.Jeg så på kanskje et halvt år gammelt opptak, så jo jeg tror det var tilfeldig Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Hehe, da skal jeg si meg enig. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Blir mods deaktivert når man starter flerspiller? Eller må man deaktivere dem manuelt først? Har tenkt til å teste ut noen mods for enspiller. Nei, men det finnes mod manager som deaktiverer de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå