Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Møtte en bare blæsta rundt seg mrd penger, hoppet opp langt til skyene

 

Møtte ein slik sjølv. Skaut svære betong-kuler og dreiv og delte ut penger til folk...

 

Korleis rapporterar man spelarar?

 

Du kan sende en mail til [email protected]

Få med så mye informasjon som mulig 

 

https://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/201862198-What-is-the-gta-online-ban-hammer-email-and-what-do-i-need-to-include-in-it-

Lenke til kommentar

 

 

Møtte en bare blæsta rundt seg mrd penger, hoppet opp langt til skyene

 

Møtte ein slik sjølv. Skaut svære betong-kuler og dreiv og delte ut penger til folk...

 

Korleis rapporterar man spelarar?

 

Du kan sende en mail til [email protected]

Få med så mye informasjon som mulig 

 

https://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/201862198-What-is-the-gta-online-ban-hammer-email-and-what-do-i-need-to-include-in-it-

 

 

Får eg ta å gjere når eg kjem heim, takk :)

Lenke til kommentar

Javel, du trenger vist ikke å finne en ATM for å sette inn penger, alt kan gjøres via tlf din :p

Bare til å søke på "bank" så vil du få muligheten til å sette inn og ta ut penger ^^

 

Er det eigentleg noko vits i å gå rundt med pengar på seg viss ein ikkje skal på strippeklubb eller vedde?

Lenke til kommentar

 

Javel, du trenger vist ikke å finne en ATM for å sette inn penger, alt kan gjøres via tlf din :p

Bare til å søke på "bank" så vil du få muligheten til å sette inn og ta ut penger ^^

 

Er det eigentleg noko vits i å gå rundt med pengar på seg viss ein ikkje skal på strippeklubb eller vedde?

 

Nah tror ikke det, og jeg føler heller ikke for at en mugger skal komme å stikke av med pengene jeg har på meg. Vet ikke hvor mye han egentlig tar men det vil jeg ikke finne ut :p

Lenke til kommentar

 

 

Javel, du trenger vist ikke å finne en ATM for å sette inn penger, alt kan gjøres via tlf din :p

Bare til å søke på "bank" så vil du få muligheten til å sette inn og ta ut penger ^^

 

Er det eigentleg noko vits i å gå rundt med pengar på seg viss ein ikkje skal på strippeklubb eller vedde?

 

Nah tror ikke det, og jeg føler heller ikke for at en mugger skal komme å stikke av med pengene jeg har på meg. Vet ikke hvor mye han egentlig tar men det vil jeg ikke finne ut :p

 

Mister ikke du alt du har på deg?

Lenke til kommentar

 

 

 

Javel, du trenger vist ikke å finne en ATM for å sette inn penger, alt kan gjøres via tlf din :p

Bare til å søke på "bank" så vil du få muligheten til å sette inn og ta ut penger ^^

 

Er det eigentleg noko vits i å gå rundt med pengar på seg viss ein ikkje skal på strippeklubb eller vedde?

 

Nah tror ikke det, og jeg føler heller ikke for at en mugger skal komme å stikke av med pengene jeg har på meg. Vet ikke hvor mye han egentlig tar men det vil jeg ikke finne ut :p

 

Mister ikke du alt du har på deg?

 

Tror ikke man gjør det. Jeg har blitt drept mange ganger, og bare mistet 500-1000 hver gang, selv om jeg har hatt 10-20 000 "på meg" (ikke i banken). Er dog kun level 15 (/12) tror jeg.

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar

Mister ikke du alt du har på deg?

 

Kunne ønskt noen prøvde det på meg da, bare for å se hvor mye han stikker av med. For å så drepe han og ta tilbake pengene mine :p

Hadde vært morsomt å få opplevd at noen sendte mercenaries på meg. Jeg har kun sendt de på en annen men da forsvant fyren og jeg fikk tilbake pengene

Lenke til kommentar

 

Mister ikke du alt du har på deg?

 

Kunne ønskt noen prøvde det på meg da, bare for å se hvor mye han stikker av med. For å så drepe han og ta tilbake pengene mine :p

Hadde vært morsomt å få opplevd at noen sendte mercenaries på meg. Jeg har kun sendt de på en annen men da forsvant fyren og jeg fikk tilbake pengene

 

Noen som sendte merry på meg iallefall, latterlige waste of money, 1 sticky på bilen dems og alt sprang, lett som bare det^^

Lenke til kommentar

 

 

Mister ikke du alt du har på deg?

 

Kunne ønskt noen prøvde det på meg da, bare for å se hvor mye han stikker av med. For å så drepe han og ta tilbake pengene mine :p

Hadde vært morsomt å få opplevd at noen sendte mercenaries på meg. Jeg har kun sendt de på en annen men da forsvant fyren og jeg fikk tilbake pengene

 

Noen som sendte merry på meg iallefall, latterlige waste of money, 1 sticky på bilen dems og alt sprang, lett som bare det^^

 

 

Hvilke rank er du?

 

Hater å få merry etter meg, en kamerat sendte det etter meg. De prøvde å drepe meg i 20 min før de til slutt fikk meg, kommer bare flere og flere etter hvert som tiden går. 

Ganske gøy å prøve å stå imot faktisk  :rofl:

 

Ja, det er hva jeg også vil prøve ut. Se om jeg klarer å stå imot de :p

Lenke til kommentar

Trenger hjelp med cmd comando mklink.

Hvorfor får jeg invalide switch på bokstaven til destinasjons disken?

Jeg kjører cmd som admin og skal lagre video clips på en annen disk og kommandoen jeg bruker er korrekt skrevet.

Skjønner ikke hvorfor. Det har virket før.

 

EDIT: Så fikk jeg det til tilslutt.

Endret av KBundy
Lenke til kommentar

Noen som er flinke til å kjøre og kunne tenke seg å hjelpe meg med en achievement? Den eneste jeg sliter med er Backseat Driver. Har selv vunnet rallyløp der jeg har kjørt (kan løypa utenatt, folk bruker jo hverken mic eller piler...), men har ikke funnet randoms som er flinke nok til å kjøre til at jeg har kunnet låse opp denne. Jeg kan selvfløgelig hjelpe til med samme achievement eller evt. andre ting man skulle slite med til gjengjeld.

Lenke til kommentar

Noen som er flinke til å kjøre og kunne tenke seg å hjelpe meg med en achievement? Den eneste jeg sliter med er Backseat Driver. Har selv vunnet rallyløp der jeg har kjørt (kan løypa utenatt, folk bruker jo hverken mic eller piler...), men har ikke funnet randoms som er flinke nok til å kjøre til at jeg har kunnet låse opp denne. Jeg kan selvfløgelig hjelpe til med samme achievement eller evt. andre ting man skulle slite med til gjengjeld.

Bare å rigge den, få med 3 andre. Jeg og to kompiser kan sikkert hjelpe. (for du må vel vinne mot et annet lag?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...