Thoto79 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Det ser ut som at DLC-ane er inkludert i PC-versjonen, det einaste eg manglar er exclusive content. Ok, nice. Takk Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Kan man ikke fordele gode tilnærmet likt, hvor heist leder ofc får mest om det er utgifter forbundet med heistet hadde jeg bare quitet om jeg ikke hadde vært med på alle del oppdraga først. Næh, etter en kjapp tenking hadde jeg quitet likevel om h*n ikke ville fordelt det likt. Når jeg tok første heist med en kompis fordelte jeg 50/50. Jeg er glad for at vi ikke klarte oppdraget Kan man ikke fordele gode tilnærmet likt, hvor heist leder ofc får mest om det er utgifter forbundet med heistet hadde jeg bare quitet om jeg ikke hadde vært med på alle del oppdraga først. Næh, etter en kjapp tenking hadde jeg quitet likevel om h*n ikke ville fordelt det likt. Når jeg tok første heist med en kompis fordelte jeg 50/50. Hvorfor i all verden gir du andre spillere mer enn deg selv dog? 50/50 er ikke 50/50. Kompisen din fikk jo betalt for setup missions også, det gjorde ikke du. 60/40 er nok det beste, med mindre du har så mye penger at du ikke veit hva du skal bruke dem til selvsagt. Å hoste kan være ekstremt frustrerende, så jeg synes 55/15/15/15 er et greit utgangspunkt på andre missions. Man kan forhandle seg til 20 om man er god, men om man skal sitte igjen med mer enn host totalt betyr at man bør være en svært viktig bidragsyter. 40/20/20/20 krever svært gode medspillere, evt. folk som har hjulpet til med flere setup missions. Jeg gir alltid 20 til crew og venner dog, da jeg veit de er til å stole på og sparer meg for mye tid. De pengene jeg taper tjener jeg ved å rekke et heist til. Når jeg hoster så er jeg nøye på å få folk med en høy rank +40 ihvertfall. Da pleier det å gå relativt greit. Men folk som er under lvl 10 kicker jeg med en gang. Endret 12. mai 2015 av -Léon- Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 So, ein får kun exclusive content i PC-versjonen ved å ha spelt GTA V på enten PS3 eller 360. Er det nokon som veit om det går an å kjøpe spelet til ein av dei konsollane og trikse seg til dei ekslusiviteane på det viset? https://www.gta5-mods.com/misc/exclusive-content-for-returning-gtav-unlocker 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Det ser ut som at DLC-ane er inkludert i PC-versjonen, det einaste eg manglar er exclusive content.Jeg hadde et par fly og et helikopter på konsoll, men disse ble ikke med over til PC. Derimot har jeg Roosevelten i garasjen ennå, heldigvis. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Det ser ut som at DLC-ane er inkludert i PC-versjonen, det einaste eg manglar er exclusive content.Jeg hadde et par fly og et helikopter på konsoll, men disse ble ikke med over til PC. Derimot har jeg Roosevelten i garasjen ennå, heldigvis. Vet du om Roosvelten spawner ved filmstudioet der på PC versjonen også slik som på konsoll? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Det vet jeg ikke. Visste ikke om at den gjorde det på konsoll heller :o Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hvor mye cæsh har dere? Jeg nærmer meg 3 mill og vurdere om jeg skal kjøpe en Hydra til 3 mill, men det er kanskje bortkastet penger. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Er på drøyt 3,5 millioner nå. Må jo kjøpe Heist-kjøretøy for 8 millioner for en achievement, så er fortsatt et stykke igjen. Har riktignok Armored Kuruma alt, men trenger fortsatt 4 millioner. Må nok prøve å få spilt siste heistet noen ganger med dyktige folk, så blir det litt penger i kassa. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Trenger den achievement'n jeg og Har tjent 9.1 millioner totalt, har 700k akkurat nå, brukt kanskje 1,5 millioner på heist-kjøretøy foreløpig. Vet noen om det gjelder oppgraderinger og, eller bare kjøp? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Er på drøyt 3,5 millioner nå. Må jo kjøpe Heist-kjøretøy for 8 millioner for en achievement, så er fortsatt et stykke igjen. Har riktignok Armored Kuruma alt, men trenger fortsatt 4 millioner. Må nok prøve å få spilt siste heistet noen ganger med dyktige folk, så blir det litt penger i kassa. Hehe achivement bryr jeg meg heldigvis ikke så mye om. Så da sparer jeg de pengene. Synes at Kuruma er litt "cheat" pleier ikke å bruke den om jeg kan unngå det. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg nærmer meg 3 mill og vurdere om jeg skal kjøpe en Hydra til 3 mill, men det er kanskje bortkastet penger. Jeg tror du kan få 10 % rabatt hvis du på lifeinvader.com stalker bedriften som selger flyet. Jeg har ikke prøvd det selv, men det gjelder visst kun for ett kjøp. Lenke til kommentar
Tom__ Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hvordan er det dere sanker penger utenom heists?? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Missions. The best money you get is by playing with friends Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Hvordan er det dere sanker penger utenom heists?? Daily Challange gir deg 25k + 3k rep. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Jeg nærmer meg 3 mill og vurdere om jeg skal kjøpe en Hydra til 3 mill, men det er kanskje bortkastet penger. Jeg tror du kan få 10 % rabatt hvis du på lifeinvader.com stalker bedriften som selger flyet. Jeg har ikke prøvd det selv, men det gjelder visst kun for ett kjøp. Skal ta en titt på det. Men jeg kommer nok til å vente. - Noen andre som har møtt på "hackere" ? Traff på han fyren her idag. https://youtu.be/PF71ZHLSvKQ Endret 12. mai 2015 av -Léon- Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 https://www.gta5-mods.com/misc/exclusive-content-for-returning-gtav-unlocker Tenkte litt meir på Online-køyretøy. Har på kjensla at om eg prøver å modde det inn der so vil det gå dårleg... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Møtte en bare blæsta rundt seg mrd penger, hoppet opp langt til skyene Lenke til kommentar
42 Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Møtte en bare blæsta rundt seg mrd penger, hoppet opp langt til skyene Møtte ein slik sjølv. Skaut svære betong-kuler og dreiv og delte ut penger til folk... Korleis rapporterar man spelarar? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Hvis du får flere milliarder og ikke vil ha dem, bare ta en svenskerestart på pcen, så lagres det ikke. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) Javel, du trenger vist ikke å finne en ATM for å sette inn penger, alt kan gjøres via tlf din Bare til å søke på "bank" så vil du få muligheten til å sette inn og ta ut penger ^^ Endret 13. mai 2015 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå