Gå til innhold

GTA 5 - PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan jeg få opp scoreboard midt i et heist?

Bump.

Den informasjonen man får opp etter å ha misslyktes i et heist, er det mulig å få opp den under et heist?

EDIT: Hvem som har drept hvor mange osv.

Endret av NinjaVal
Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg få opp scoreboard midt i et heist?

Bump.

Den informasjonen man får opp etter å ha misslyktes i et heist, er det mulig å få opp den under et heist?

EDIT: Hvem som har drept hvor mange osv.

Tror ikke det er mulig i heist, der ser man bare hvem som er hvem og sånn. Men i deathmatches osv er det å trykke på den knappen som er ned pil på kontroll.

Er ikke kjent med tastaturknappene da jeg bare bruker kontroll :)

Endret av BananKrem
Lenke til kommentar

noen som sliter med den direct x erroren som krasjer spillet? dette fikset det for meg: Hi all,

It seems to me, I know how to fix the problem. 
There is an windows update KB2670838 on Windows 7. 
Why: Because of it, many DX11 games on my machine were crashing. I accidentally install it again yesterday and GTA 5 just begin to crash with the issue described in the topic. I played without problems before. 
CAUTION: If you remove it, it can remove other updates like IE 11.

This solved it for me too

Lenke til kommentar

Noen som har tips for stuttering? Eller opplever det når en kjører bil ?

Hvis du som meg trodde at vsync ingame under innstillinger kunne være av så prøv vsync on.

Plutselig var alt så mye smoother.

Jeg trodde ikke vsync i innstillinger behøvde å være på, men kansje det bare er meg  :)

Lenke til kommentar

Hva hadde dere gjort, om du joinet et heist og såg at fordeligen var

40%

15%

30%

15%

Det var klart at han som fikk 30% var en kompis av han som ledet Heist'n.

Fikk forresten fullført Humane Raid, det at vi fikk til det på første forsøk var et stort sjokk for meg (på hard).

Jeg pleier forresten å dele potten

40%

20%

20%

20%

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Kan man ikke fordele gode tilnærmet likt, hvor heist leder ofc får mest om det er utgifter forbundet med heistet hadde jeg bare quitet om jeg ikke hadde vært med på alle del oppdraga først. Næh, etter en kjapp tenking hadde jeg quitet likevel om h*n ikke ville fordelt det likt. Når jeg tok første heist med en kompis fordelte jeg 50/50.

Lenke til kommentar

Jeg fordeler ikke likt, jeg tar 40%, resten får 20%, fair er det. ekke fair at jeg ikke får 125K på prep mission, og at jeg må ut med 100K bare for å starte heisten. 

Jeg regner alltid prep mission + heist setup cost og da tar i pluss til meg til det blir likt. :p

eks. Den siste heisten på spillet. er 5 prep mission hvor vi spilte alle på hard, ergo 25K til crew member. (5x 25 = 125K) så må jeg ut med 100K kun for å starte heist, så 100K + 125K = 225K. Da tar jeg iallefall (close to) 225K mer enn de. :p

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Kan man ikke fordele gode tilnærmet likt, hvor heist leder ofc får mest om det er utgifter forbundet med heistet hadde jeg bare quitet om jeg ikke hadde vært med på alle del oppdraga først. Næh, etter en kjapp tenking hadde jeg quitet likevel om h*n ikke ville fordelt det likt. Når jeg tok første heist med en kompis fordelte jeg 50/50.

Hvorfor i all verden gir du andre spillere mer enn deg selv dog? 50/50 er ikke 50/50. Kompisen din fikk jo betalt for setup missions også, det gjorde ikke du. 60/40 er nok det beste, med mindre du har så mye penger at du ikke veit hva du skal bruke dem til selvsagt.

Å hoste kan være ekstremt frustrerende, så jeg synes 55/15/15/15 er et greit utgangspunkt på andre missions. Man kan forhandle seg til 20 om man er god, men om man skal sitte igjen med mer enn host totalt betyr at man bør være en svært viktig bidragsyter. 40/20/20/20 krever svært gode medspillere, evt. folk som har hjulpet til med flere setup missions. Jeg gir alltid 20 til crew og venner dog, da jeg veit de er til å stole på og sparer meg for mye tid. De pengene jeg taper tjener jeg ved å rekke et heist til.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Noen som har tips for stuttering? Eller opplever det når en kjører bil ?

Hvis du som meg trodde at vsync ingame under innstillinger kunne være av så prøv vsync on.

Plutselig var alt så mye smoother.

Jeg trodde ikke vsync i innstillinger behøvde å være på, men kansje det bare er meg  :)

Vsync på virket også for meg med såkalte fps "hickups" som er kortvarige, gjerne under et sekunds fps drops, og så tilbake til normalen. Ellers hadde jeg "stuttering" også som kom av jeg hadde Raw Mouse Input på i i spillet som førte til at det ble stuttering når jeg beveget musa og holdt knapper inne på keyboardet....som man jo gjerne gjør hele tiden. Fixet dette ved å sette på Direct Mouse Input  og sette pollingen til musa på 125hz. Er en roccat kone xtd.

Er ellers helt enig med Dellers om at å hoste heist er skikkelig frustrerende. Har hostet alle en gang og det blir lenge til neste gang for å si det sånn...med mindre jeg finner ut at jeg skal gjøre mer sammen med crewet etterhvert. Er helt greit for meg å ta til takke med 15% i en heist jeg joiner som random.  Som regel når jeg har vært med fra starten med setups er folk greie og gir 20% da.

Endret av Nerdrage
Lenke til kommentar

Bilene Simeon vil ha, de finner du stort sett når du absolutt ikke ønsker å finne dem.

Haha alright. Skal være i et mission, med politiet etter meg imens tiden renner ut. Regner med bilene dukker opp en etter en ;)

Lenke til kommentar

So, ein får kun exclusive content i PC-versjonen ved å ha spelt GTA V på enten PS3 eller 360. Er det nokon som veit om det går an å kjøpe spelet til ein av dei konsollane og trikse seg til dei ekslusiviteane på det viset?

Apropo ekstra content. Spilte det aldri på konsoll men ser det tidligere har kommet noen DLC`er til spillet, er disse inkludert i den vanlige PC versjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...