NinjaVal Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Hvordan kan jeg få opp scoreboard midt i et heist? Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Er det noe tull med steam eller social club nå? Får ikke signet inn. edit; ser faktisk ut som om hele steam er nede... Endret 7. mai 2015 av Twinflower Lenke til kommentar
uggy Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Noen som har tips for stuttering? Eller opplever det når en kjører bil ? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Når dere gjør oppdrag/heist. Tenker dere på hvor mye ammo dere bruker? Tenker mest på rpg (og andre våpen hvor ammo er dyr) hvor det koster 1500 for 2 skudd. Eller er det bare spray and pray og ta regningen etter på? Eller fokusere dere på RP man får. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Tenker ikke over ammoen jeg bruker, men passer på å ikke bruke eksplosiver ved mindre det er en klynge med biler eller helikopter/jets Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 https://www.youtube.com/watch?v=hiqyFZCbZqw Jeg har begynt å like editoren veldig mye etter jeg fant ut man bare kun ta på "follow object" kan spare utrolig med tid på det Skulle fortsatt ønske at man kunne ta kameraet lengre vekk, slik at man kan lage f.eks noen kule shots fra helikopter 1 Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Når dere gjør oppdrag/heist. Tenker dere på hvor mye ammo dere bruker? Tenker mest på rpg (og andre våpen hvor ammo er dyr) hvor det koster 1500 for 2 skudd. Eller er det bare spray and pray og ta regningen etter på? Eller fokusere dere på RP man får. Spray and pray all the way! Vanlig ammo koster jo ingenting. Men granatkasteren...oooh, har kun brukt den i ett oppdrag egentlig, heistet hvor du skal få tak i Key Codes på parkeringsplassen. Der gikk jeg berserk med den og ja det var dyrt, men verdt det Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg bruker kun hagle,sniper, mg, pistol og vanlig rifle. Hakke råd til annet^^ Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Mods news Singleplayer mods er lov også online Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Mods news Singleplayer mods er lov også online Nei, singleplayer mods er ikke smart å bruke online. Alle modifikasjoner med script injects blir bannet online, da de ikke kan vite hva som er f ex en FOV mod eller en udødlighetsmod. Ergo kan du ikke bruke de online. Endret 8. mai 2015 av Lunalotic 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Mods news Singleplayer mods er lov også online Nei, singleplayer mods er ikke smart å bruke online. Alle modifikasjoner med script injects blir bannet online, da de ikke kan vite hva som er f ex en FOV mod eller en udødlighetsmod. Ergo kan du ikke bruke de online. Å ok, trodde det var hele poenget med artikkelen jeg. At man kan bruke mods offline var vel ikke noe nytt Her er ihvertfall en liten samling med offline mods http://www.pcgamer.com/the-best-gta-5-mods/#page-1 Endret 8. mai 2015 av Thoto79 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Er det noe poeng i å investere mye penger i bolig i online delen? Man trenger high-end for å få Heists men er det noe poeng å kjøpe leilighet til 500.000 kontra 100.000? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 (endret) Flere garasjeplasser. Det er maksimalt 10 plasser i de største. Nå er jeg ikke ofte på boligmarkedet, men de rundt 100.000 har rundt 6 plasser tror jeg? Og de regnes kanskje ikke som "high end"? Men du skal ikke måtte svi av 500.000 for å få tilgang på heist. Endret 8. mai 2015 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Ok så det er egentlig bare smak og behag og ikke noen praktisk nytteverdi. Får high-end ned til 100.000, var derfor jeg lurte. Man kan jo også kjøpe garasjer her og der har jeg sett. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Det som er forskjellen mellom dyr og billig high-end-leilighet er vel egentlig bare bedre utsikt og beliggenhet. Ellers er alle ganske like (noen har dog forskjellig interiør). Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Det som er forskjellen mellom dyr og billig high-end-leilighet er vel egentlig bare bedre utsikt og beliggenhet. Ellers er alle ganske like (noen har dog forskjellig interiør). du kan bare hoste heists fra high end apartments. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Det som er forskjellen mellom dyr og billig high-end-leilighet er vel egentlig bare bedre utsikt og beliggenhet. Ellers er alle ganske like (noen har dog forskjellig interiør). du kan bare hoste heists fra high end apartments. Ja? Jeg har vel ikke sagt noe på det? Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Hadde en litt lengre session på online delen, merket ikke noe stuttering eller andre problemer. Var vel afk en time eller noe slikt og. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Ok så det er egentlig bare smak og behag og ikke noen praktisk nytteverdi. Får high-end ned til 100.000, var derfor jeg lurte. Man kan jo også kjøpe garasjer her og der har jeg sett. Ganske sikker på at den billigste high end (10 plassers garasje) er 200k. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Det som er forskjellen mellom dyr og billig high-end-leilighet er vel egentlig bare bedre utsikt og beliggenhet. Ellers er alle ganske like (noen har dog forskjellig interiør). Er det ikke bare "high life" leilighetene som har annerledes interiør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå